دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1399 - 18:01

ابلاغیه حناچی مبنی بر ممنوعیت زباله‌گردی کودکان در تهران

رئیس شورای استان تهران با اشاره به ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر ممنوعیت زباله‎گردی کودکان در تهران گفت: امیدواریم این ابلاغیه در سطح شهر بعد عملیاتی و اجرایی پیدا کند.
کد خبر : 495997
unnamed.jpg

به گزراش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا  عصر امروز جلسه شورای اسلامی استان تهران به ریاست الهام فخاری برگزار شد و فخاری با بیان اینکه این روزها اتفاق تلخی در حوزه فرهنگ و هنر رخ داده و مردم سوگوار مرگ محمدعلی کشاورز هستند، گفت: در هفته جاری شاهد برگزاری روز صنایع دستی بودیم و باید بگویم در استان تهران شاهد تنوع صنایع دستی در مقایسه با سایر استان‌ها هستیم که می‌توان از این فرصت به‌عنوان توسعه پایدار در درآمدزایی استفاده کرد و امیدواریم شوراهای شهرستان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.


وی همچنین با اشاره به روز مبارزه با کار کودک و با تأکید بر اینکه شهرداری و شوراها وظیفه مستقیمی ندارند، گفت: اما می‌توان با حساس‌سازی رسانه‌ها و پیگیری بر نظارت فعالیت شهرداری‌ها از بروز صحنه‌هایی همچون زباله‌گردی کودکان در شهرها جلوگیری کرد و مسئله کار کودک را به حداقل برسانند.


وی با اشاره به ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر ممنوعیت زباله‌گردی کودکان در تهران گفت: امیدواریم این ابلاغیه در سطح شهر بعد عملیاتی و اجرایی پیدا کند.


فخاری با اشاره به دستور جلسه امروز شورای استان گفت: چهار عضو ما از جمع 16 نفره‌مان در شورای عالی استان‌ها عضویت دارند که از آنها می‌خواهیم گزارش اقدامات خود را ارائه کنند.


انتهای پیام/4127/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: پیروز حناچی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته