دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1399 - 08:33
نگاهداری در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

توسعه ارتباط با صنعت؛ مهم‌ترین دستاورد پژوهشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس سابق پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تدوین برنامه‌های پنج ساله پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1399 تا 1404 بر اساس سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب یکی از دستاوردهای مهم پژوهشگاه محسوب می‌شود.
کد خبر : 495959
12.jpg

بابک نگاهداری در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره دستاوردهای پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مسئولیت خود اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد این پژوهشگاه، توسعه ارتباط با صنعت است و در طول یک سال و نیم گذشته با صنایع مختلف دریایی، هوایی، خودرویی، صنعت نفت و پتروشیمی و نظایر آن ارتباط خوبی برقرار و توافق‌نامه‌های کاملاً تعریف شده‌ با موضوع پروژه‌های مشخص تهیه شد.


وی افزود: حجم ارزش این توافق‌نامه‌ها حدود 10 هزار و 600 میلیارد تومان است که به امضای طرفین قراردادها رسیده است که امیدواریم در دوره مدیریتی جدید پژوهشگاه، راهبری شود و پروژه‌هایی که در این توافق‌نامه‌ها دیده شده است، به مرحله اجرا دربیاید.


رئیس سابق پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این پژوهشگاه دستاوردهای بسیار خوبی داشته است، گفت: تدوین برنامه‌های پنج ساله پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1399 تا 1404 بر اساس سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب یکی از دستاوردهای مهم پژوهشگاه محسوب می‌شود. همچنین حدود 30 آئین‌‌نامه، بخشنامه و دستورالعمل با رویکردهای تحولی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و بازنگری شده است.


گفتنی است؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در تاریخ 18 خرداد 99 در حکمی بابک نگاهداری را به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته