دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1399 - 12:44
توسط رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی صورت گرفت؛

رونمایی از اپلیکیشن «سامانه اطلاع‌رسانی مردمی» در آموزش‌وپرورش

در حاشیه نشست خبری رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش از اپلیکیشن سام یا «سامانه اطلاع‌رسانی مردمی» این سازمان رونمایی شد.
کد خبر : 495865
139501091112354407417774.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش‌وپرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مجتبی زینی‌وند در حاشیه نشست خبری صبح امروز خود با خبرنگاران از اپلیکیشن موبایلی «سامانه اطلاع‌رسانی مردمی» رونمایی کرد.


وی در مورد این برنامه موبایلی گفت: اپلیکیشن «سامانه اطلاع‌رسانی مردمی» نرم‌افزاری برای اطلاع‌رسانی به اولیاء دانش‌آموزانی است که قصد ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس و مراکز غیردولتی را دارند.


رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش در مورد این برنامه و امکانات موجود در آن افزود: این اپلیکیشن در بستر اندروید طراحی‌شده و قابل‌نصب بر روی گوشی‌های هوشمند است و امکانات مختلفی مثل جانمایی مدارس اطراف محل سکونت دانش‌آموزان، امکان استعلام میزان شهریه مدارس، دریافت اخبار مدارس، درج شکایات، نظرسنجی میزان رضایت اولیا از مدارس و خدمات آن‌ها و ارائه پیشنهاد‌ها در آن تعبیه‌شده است.


زینی‌وند یادآور شد: این اپلیکیشن با هزینه شورای هماهنگی مؤسسان کشور تهیه شده و اولیا می‌توانند این برنامه را به‌سادگی از سایت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به نشانی www.mosharekatha.ir دریافت نمایند.


انتهای پیام/4145/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته