دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1399 - 17:09
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اعلام کرد؛

کمک به بهره‌برداری از طرح‌های ملی تأمین فضای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی و فناوری

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از تخصیص بالای ۸۰ درصدی ۴۸ طرح ملی تأمین فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
کد خبر : 495745
unnamed.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های الویت‌دار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجه کشور  برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن هرچه سریع‌تر فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی و فناوری نیمه تمام برجای مانده در سطح دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری است.


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم افزود: تلاش برای اتمام پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در سال جاری است. لذا با هدف اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری و در راستای کمک به حل مشکلات زیرساختی و بهبود سرانه فضاهای آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها، ۴۸ طرح ملی تأمین فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ تخصیص بالای ۸۰ درصد دریافت نمودند.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته