دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1394 - 15:49
باحضور استادان، کارکنان و دانشجویان

بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت در واحد گرمسار برگزار شد

مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.
کد خبر : 49574

به گزارش خبرنگار آنا، مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: در مسابقات شفاهی قرآن و عترت واحد گرمسار، شرکت کنندگان در سه گروه استادان، دانشجویان و کارکنان حضور داشتند که در چهار رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن و اذان در دو بخش خواهران و برادران به رقابت پرداختند.


فخرالدین احمدی با بیان اینکه این مسابقات با استقبال گرم شرکت کنندگان و علاقه مندان به معارف قرآن کریم برگزار شد، افزود: مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت در واحد گرمسار با قضاوت 4 نفر از داوران قرآنی در دو بخش خواهران و برادران به‌طور مجزا در مسجد امام جعفر صادق (ع) دانشگاه و کانون قرآن و عترت دانشگاه واحد گرمسار برگزار شد.


احمدی با بیان اینکه برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله استانی بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی راه خواهند یافت، افزود: در مسابقات شفاهی این واحد دانشگاهی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ و اذان با هم به رقابت پرداختند.


مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با بیان اینکه مسابقات کتبی قرآن و عترت استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هجدهم آذرماه و مسابقات کتبی کارکنان در فاصله زمانی دهم تا بیستم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: به منظور تشویق و ترغیب شرکت کنندگان، هدایایی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده و در بخش دانشجویان نیز علاوه بر هدایای عمومی، چنانچه داوطلب در مسابقات شرکت و حداقل 50 درصد امتیاز را کسب کند بر اساس آیین‌نامه جامع مسابقات از 2 نمره تشویقی برخوردار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته