دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1399 - 13:30
علیزاده مطرح کرد؛

ارزیابی سلامت دانشجویان در طرح پایش تندرستی

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: ۷۰ دانشگاه در طرح پایش تندرستی شرکت کرده‌اند که سلامت دانشجویان در این مورد ارزیابی قرار می‌گیر‌د.
کد خبر : 495642
_Q4K8859.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد حسین علیزاده در نشست خبری سازمان امور دانشجویی که صبح امروز در ساختمان این سازمان برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی یک اپلیکیشن ورزشی طی ماه‌های اخیر گفت: این اپلیکیشن با ارائه ۱۵۰ هزار برنامه ورزشی در دسترس دانشجویان قرار دارد. در ابتدا ۶ هزار دانشجو در این اپلیکیشن ثبت نام کردند.


وی ادامه داد: استقبال دانشجویان از این اپلیکشن منجر شد که دروس تربیت بدنی ۱ و ۲ نیز در صورت استمرار آموزش مجازی در این اپلیکیشن پیگیری شود.


مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان عنوان کرد: نزدیک به ۳۰۰ پروژه در دو سال اخیر با کمک سازمان امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه‌ها پیگیری شد که ۷۰ پروژه آن به مرحله بهره‌برداری رسیده است و امیدواریم مابقی پروژه‌ها نیز تا شهریورماه اجرایی شوند و به بهره‌برداری برسانیم.


وی ادامه داد: تمامی دانشگاه‌های دولتی حداقل یک اتاق تندرستی دارند و ۷۰ دانشگاه در طرح پایش تندرستی شرکت کرده‌اند که سلامت دانشجویان در این مورد ارزیابی قرار می‌گیر‌د.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

برچسب ها: طرح پایش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته