دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واحد اهواز، قهرمان مسابقات تنیس روی میز دانشجویان خوزستان/ دزفول دوم شد

مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به مدت 2 روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.
کد خبر : 49553

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رقابت‌های تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با شرکت 25 دانشجو از 5 واحد دانشگاهی استان خوزستان در مجموعه ورزشی امام علی(ع) واحد دزفول برگزار شد.


مسابقات دانشجویان دختر 18 آبان ماه و مسابقات دانشجویان پسر 19 آبان به صورت دوره‌ای و انفرادی برگزار شد که 5 تیم دانشجویی از واحدهای دانشگاهی دزفول، آبادان، خرمشهر، اهواز و شوشتر در این رقابت‌ها حضور داشتند.


در پایان این دوره از مسابقات، تیم دانشجویی تنیس روی میز واحد اهواز به سرپرستی غلامحسین طیبی نژاد قهرمان این دوره از مسابقات، تیم دانشجویی واحد دزفول به سرپرستی شهریار بلنده مقام دوم و تیم دانشجویی واحد آبادان به سرپرستی فریدون تل سلیمان به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.


همچنین حسین دانشیار از دزفول موفق به کسب جایگاه نخست رقابت های انفرادی این دوره از مسابقا ت و به ترتیب حسین نورایی و محمد رحیمی نسب از دزفول مقام‌های دوم و سوم رقابت های انفرادی را از آن خود کردند.


دکتر سروش زرین آبادی سرپرست کل این دوره از مسابقات، دکتر ناصر سراج خرمی سرپرست اجرایی، دکتر سعید تنور ساز معاون اجرایی و دکتر مهدی بوستانی بوستانی سرپرست فنی این دوره از مسابقات را به عهده داشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته