دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 10:07

انتخاب اعضای اصلی انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار و اعضای اصلی آن انتخاب شدند.
کد خبر : 4955

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد یاسوج با توجه به برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: در این رای گیری بیش از ۵۶۰ دانشجوی این دانشگاه رای خود را به صندوق ریختند.


خدیجه توفیقیان افزود: در این رای گیری و از میان ۱۷ کاندیدای این انتخابات ۷ نفر به عنوان اعضای اصلی انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد یاسوج انتخاب شدند.


وی بیان کرد: از ۵۶۰ رای ماخوذه در این انتخابات مصطفی بسطامی ۳۰۷ رای، بهنام زارعی ۳۰۴رای، مهرداد پردل ۲۶۴رای، آناهیتا آذرشب ۲۳۳رای، محمد محمودی۲۳۱رای، داریوش ارجمند ۲۲۵ رای و سید ایمان علوی ۲۲۱ رای کسب کردند و به عنوان اعضای اصلی انجمن اسلامی انتخاب شدند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه اعضای انجمن اسلامی به مدت یک سال این مسئولیت را بر عهده دارند افزود: در صورت انصراف یا هر دلیلی که نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند ه اعضای علی البدل جایگزین آنها خواهند شد.


وی از انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد یاسوج به عنوان یکی از فعال‌ترین انجمن‌های این دانشگاه یاد کرد و افزود: این انجمن از زمان تشکیل تاکنون برنامه‌های مختلف در حوزه‌های مختلف برگزار کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته