دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مسابقه «۷۷ ساعت» پاییز به تلویزیون می‌آید

«۷۷ ساعت» به کارگردانی سعید ابوطالب پاییز به تلویزیون می‌آید.
کد خبر : 495497
3475515.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه، مستند مسابقه جدید سعید ابوطالب با عنوان «۷۷ ساعت» یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که برای کشف خلاقیت‌ها و مهارت‌های جوانان مستعد برگزار می شود.


«۷۷ ساعت» یک مسابقه شامل بخش‌های میدانی و استودیویی است و تابستان امسال توسط یک گروه بزرگ تولید می‌شود تا پاییز به آنتن برسد.


ابوطالب تاکنون با تیمی از بازیگران سینما و تلویزیون به توافق رسیده و مرحله پیش تولید جلو می‌رود، همچنین شرکت کنندگان نیز طی فراخوانی ثبت نام می‌کنند و برای حضور در مسابقه در کنار چهره‌ها انتخاب خواهند شد.


در «۷۷ ساعت» ۲ بازیگر به‌عنوان مجری - داور و ۹ بازیگر نیز به عنوان شرکت کننده در مسابقه حاضر خواهند شد. تیمی متشکل از تکنسین‌ها و بازیگران نیز داوری مسابقه را برعهده خواهند داشت.


ابوطالب که این روزها «شام ایرانی» را در شبکه نمایش خانگی و مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» را در شبکه نسیم دارد، سال ۹۱ مسابقه «سرزمین دانایی» را به‌عنوان اولین رئالیتی شو در تلویزیون داشت.


این مجموعه برای ۲ سال پیاپی (سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲) در جشنواره اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا-اقیانوسیه به‌عنوان فینالیست برگزیده شد. این مسابقه در دومین جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۱ نیز برنده ۲ جایزه بهترین مسابقه تلویزیونی و بهترین خلاقیت و پژوهش در بخش مسابقات تلویزیونی شد.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

برچسب ها: سعید ابوطالب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته