دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1399 - 19:30

آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی از 17 تیرماه/ عدم درخواست مربیان برای برگزاری اردو!

اردوی تیم ملی تیراندازی کشورمان از 17 تیرماه آغاز می‌شود این در حالی است که ستاد مبارزه با کرونا از مدت‌ها قبل مجوز تمرینات انفرادی را صادر کرده است!
کد خبر : 495476

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نزدیک به سه ماه است با شیوع ویروس کرونا تیراندازان ایران خانه‌نشین شدند. این در حالی است که چند روز پیش ستاد مبارزه با کرونا مجوز فعالیت‌های انفرادی و از جمله تیراندازی را صادر کرده است اما هنوز فدراسیون تیراندازی برای برگزاری اردوها تصمیمی نگرفته است. 


فدراسیون تیراندازی بیشترین تعداد ورزشکاران المپیکی را در اختیار دارد؛  نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده، هانیه رستمیان، مهیار صداقت و جواد فروغی توانستند جواز حضور در المپیک را کسب کنند اما هم‌اکنون نزدیک به سه ماه است که آن‌ها خانه‌نشین شده‌اند و تمرینات را به صورت شبیه‌سازی و به صورت خشک در خانه پیگیری می‌کنند. 


پیش از این اعلام شده بود اردوی تیم ملی تیراندازی برای ملی‌پوشان المپیکی، از 17 خردادماه آغاز می‌شود اما فعلاً خبری از اردو نیست و قرار است از 17 تیرماه اردوی ملی‌پوشان برگزار شود. البته با توجه به اینکه در فصل امتحانات دانشگاه است و ممکن است ملی‌پوشان درگیر امتحانات خود باشند بنابراین برخی از آن‌ها در نیمه دوم و برخی دیگر هم اواخر تیرماه به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند. 


البته دلیل عدم برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی را فدراسیون عدم درخواست مربیان اعلام کرده است؛ این در حالی است که الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ بارها اعلام کرده بود که بهتر است اردوها هر چه سریعتر برگزار شود. به هر حال قرار است اردوی تیم ملی تیراندازی با یک ماه تأخیر برگزار شود در حالی که ستاد مبارزه با کرونا مدت‌هاست جواز حضور فعالیت‌های انفرادی را صادر کرده است!


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته