دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی گمرک:

عوارض صادرات مرغ کاهش یافت

لطیفی گفت: گمرک ایران با صدور بخشنامه‌ای در خصوص تعیین عوارض صادراتی گوشت مرغ را اعلام کرد. براین اساس تعرفه صادرات مرغ به یک هزار و پانصد تومان کاهش یافته و تا پایان تیرماه سال جاری(1399) تمدید شده است .
کد خبر : 495452
unnamed.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، روح اله لطیفی سخنگوی گمرک گفت:  عوارض صادراتی مرغ از 5هزار تومان به 1500 تومان تا پایان تیرماه سال جاری کاهش می‌یابد .


 لطیفی اظهار داشت:  گمرک ایران با صدور بخشنامه‌ای در خصوص تعیین عوارض صادراتی گوشت مرغ،  اعلام کرد بر اساس  تصمیمات نود وچهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار و اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت ومعدن وتجارت کاهش عوارض صادرات مرغ به یک هزار و پانصد تومان تا پایان تیرماه سال جاری(1399) تمدید شده است .


وی افزود: همچنین پیش از این  با صادرات مرغ زنده تا سقف 400 تن و بصورت مجوز موردی از  استان سیستان وبلوچستان تا پایان خرداد ماه نیز موافقت شده بود که این موضوع نیز در این استان در حال انجام است. ضمن آنکه این مجوز صرفا مختص به استان سیستان وبلوچستان است وقابل اجرا در سایر گمرکات کشور نیست.


 دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک در خصوص ساماندهی صادرات لوله و پروفیل گفت: اخیرا لیست صادرکنندگان مجاز لوله وپروفیل از سوی دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت احصاء و به گمرک اعلام شده است که  گمرک نیز این لیست را برای اجرا به کلیه گمرکات اجرایی ابلاغ کرده است. به موجب این بخشنامه، واحدهای مجاز صادراتی  اعلام شده، تا اطلاع ثانوی نیازی به تاییدیه دفتر صنایع معدنی در سامانه فرامرزی گمرک (epl)را ندارند.


انتهای پیام/4141


انتهای پیام/

برچسب ها: صادرات مرغ گمرک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته