دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو مشاوران مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دانشجویان با اندوخته‌های علمی خود راه رسیدن به موفقیت را مهیا کنند

عضو مشاوران مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اهتمام بخشیدن به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید امروزه در دنیا بسیار حائز اهمیت است که جوانان و دانشجویان ما باید با اندوخته‌های علمی خود راه را برای رسیدن به موفقیت مهیا کنند.
کد خبر : 49534

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی خیراللهی در ساعت فرهنگی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به بررسی پیشرفت در مسائل اقتصادی پرداخت و اظهار کرد: حرکت دانشجویان باید به صورت متبحرانه در راستای کسب فرصت های کلان اقتصادی باشد و این مهم میسر نخواهد شد بلکه با عزمی گسترده و با مشارکت همگانی صورت پذیرد.


این اقتصاددان برجسته کشوری انجام کارها را در جامعه دانشگاهی به سه دسته مهم و ضروری، مهم و غیر ضروری و نه مهّم نه ضروری تقسیم و سپس به مبحث کارهای مهم و غیر ضروری پرداخت و بیان کرد: آموزش امروزه در دنیا تبدیل به یک ابزار شده است و برای حل مشکلات آینده ما باید خود را برای یک جریان اساسی آماده کنیم زیرا بودجه ای در کار نیست و از شما هم دعوت نخواهد شد و محدودیت خارجی هم خواهید داشت.


خیراللهی مطرح کرد: ما باید بیشتر توان خود را روی فرصت‌ها بگذاریم و باید بررسی کنیم که در دنیا چه افرادی بیشتر سهم می‌برند و این فرآیند مستلزم آن خواهد بود که سهم هر کس به اندازه علم، تلاش و تبلیغات بیشتر او است.


مشاور قرارگاه خاتم الأنبیا فضای توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت را فضای ایده‌آلی ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این که واحد جیرفت در انجام فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و علمی کوشا است و این موارد را در دستور کار خود قرار می‌دهد راه‌های رشد و پیشرفت در شهرستان جیرفت مهیا خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته