دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کتابخانه واحد میناب، بزرگترین کتابخانه تخصصی شرق هرمزگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی میناب با 25 هزار جلد کتاب تخصصی و مرجع یکی از مجهزترین کتابخانه‌های تخصصی شرق هرمزگان است.
کد خبر : 49529

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، خلیل سزیده با بیان این که دانشگاهیان در امر کتاب‌خوانی پیشرو و پیشتاز هستند، اظهار کرد: باید سیستم آموزشی زمینه‌ای را فراهم کند که در آن فرهنگ کتاب‌خوانی در برنامه روزانه افراد قرار بگیرد. در دین مبین اسلام نیز اهمیت کتاب خوانی به قدری است که معجزه پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است.


وی درباره کتاب و کتاب‌خوانی گفت: کتاب یکی از عوامل تحول فرهنگی و اجتماعی در جامعه است و باید در راستای ارتقای فرهنگی جامعه تلاش کرد.


این مسئول بیان کرد: تجهیز کتابخانه ها می‌تواند زمینه را برای علاقه‌مند کردن افراد جامعه به کتاب خوانی مهیا کند و کتابخانه‌های عمومی در صورت داشتن کتاب‌های مناسب و کتابداران زبده نقش بسزایی در این راستا دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: هر ساله در تقویم ایران اسلامی 24 آبان ماه را روز کتاب و کتاب‌خوانی نامگذاری کرده‌اند و با ارج نهادن به این روز باید جامعه و مردم را دعوت به خرید و مطالعه کتاب کرد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته