دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1399 - 21:52

برتری استقلال برابر هوادار در دیداری دوستانه

تیم های استقلال و هوادار در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری ۳ بر یک آبی پوشان به پایان رسید.
کد خبر : 495288
1.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم های استقلال و هوادار در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری ۳ بر یک آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.


ترکیب استقلال:
حسین پورحمیدی، فرشید باقری، عرفان روحانی، سیاوش یزدانی، رضا آذری، امیرحسین کارگر، علی دشتی، ارسلان مطهری، زکریا مرادی، هرویه میلیچ و شاهین طاهرخانی


ترکیب هوادار:
علی مسلم‌زاده، طاهر جهانبخش، امیرحسین صالحی، سجاد دانایی، امیرمحمد پناهی، سینا اسدبیگی، وحید امانی، صادق رضانیا، امیرحسین فشنگچی، مهدی عبدی و حمید کاظمی


در دقیقه ۵ ارسال یک توپ از جناح راست با ضربه سر عبدی همراه شد تا هوادار به گل اول بازی دست پیدا کند.


فرار عالی زکریا مرادی در دقیقه ۱۳ با ارسال او همراه شد تا مطهری گل اول را برای استقلال به ثمر برساند و بازی یک بر یک مساوی شود.


نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


اعلام یک ضربه پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۵۰ با ضربه فرشید باقری به گل دوم آبی‌ها تبدیل شد تا استقلال دو بر یک از حریفش پیش بیفتد.


از دقیقه ۶۰ استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، عارف غلامی، سینا خادمپور، مهدی قایدی، مرتضی تبریزی، روزبه چشمی، عظیم گوک، آرش رضاوند، علی کریمی و مسعود ریگی بازی را ادامه داد.


در دقیقه ۸۹ شوت عالی تبریزی از پشت محوطه جریمه تیم هوادار به گل سوم آبی‌ها تبدیل شد.


این دیدار با برتری ۳ بر یک استقلال به پایان رسید.


فرهاد مجیدی سرمربی استقلال این دیدار را مثل مصاف با خوشه طلایی از روی سکو‌ها تماشا کرد و مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی نکات فنی را به بازیکنان در طول بازی گوشزد می‌کردند.


امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در اواسط این دیدار در محل برگزاری بازی حاضر بود.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته