دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1394 - 13:25
همراه با مسابقات ورزشی پسران در بوشهر

رقابت پرندگان ورزشکار در آسمان بوشهر/ همدان و بوشهر درخشیدند

مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی که در مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین (ع) واحد بوشهر در جریان است با مشخص شدن نفرات برتر سه رشته دیگر ادامه یافت.
کد خبر : 49520

روح‌الله ارشادی مدیر ورزشی واحد بوشهر با بیان این خبر در خصوص دانشجویان برتر ماده پرش ارتفاع رشته دوومیدانی به آنا گفت: در این رشته دشوار و نیازمند تمرکز فراوان از دوومیدانی مبین دانشخواه از همدان با پرشی به طول 2 متر صاحب مقام اول شد.


وی ادامه داد: همایون طاهری محب نیز از همدان در رقابتی نزدیک با نفر اول با پرشی به ارتفاع 95/1 متر مقام دوم و ارسلان صفدران از بوشهر میزبان مسابقات با پرشی به ارتفاع 85/1 متر مقام سوم را کسب کردند.


مدیر ورزشی واحد بوشهر افزود: در ماده پرش طول این مسابقات محسن زینلی از هرمزگان 04/7 متر پرید و واحد دانشگاهی خود را به مقام نخست در این ماده رساند و دیگر ورزشکار بوشهری نیز با پرشی به طول 71/6 متر مقام دوم و عباس یاغی از یزد نیز با پارشی به طول 60/6 متر رتبه سوم را خود اختصاص داد.



ارشادی افزود: در رشته پرش سه گام نیز رقابت ها جذاب و پرهیجان دنبال شد که بعد از برگزاری مسابقه جابر باقری از خراسان رضوی با پرشی به طول 86/13 متر حائز رتبه اول شدند.


روح ارشادی نفرات دوم و سوم این ماده را دانشجویانی از بوشهر معرفی و اظهار کرد : رقابت این ماده با به دلیل وجود دو ورزشکار بوشهری در آن در میان استقبال و هیاهوی تماشاگران برگزار می شد که جواد عبیدی با پرشی نزدیک با نفر اول معادل 85/13 مترو اختلاف یک سانتی متری حائز رتبه دوم و دیگر ورزشکار بوشهری نیز با پرشی به طول 78/13 متر حائز رتبه سوم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته