دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1394 - 12:38

رئیس مجلس ارتحال آیت‌الله سید احمد عبادی را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال ابوالشهید، آیت‌الله سید احمد عبادی، را تسلیت گفت.
کد خبر : 49516

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از ایرنا در بخشی از پیام تسلیت علی لاریجانی آمده است: درگذشت عالم ربانی و روحانی مجاهد، ابوالشهید مرحوم آیت‌الله حاج سید احمد عبادی (رضوان الله تعالی علیه) از علمای بزرگ خراسان جنوبی، موجب تاثر و تالم شد.


رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام تسلیت یادآور شد: مرحوم آیت‌الله عبادی از شخصیت‌های برجسته علمی و معنوی استان خراسان جنوبی بود که عمری را در جهت خدمت به اسلام و قرآن و گسترش فرهنگ و معارف دینی سپری کرد و منشا اثر فراوان دینی و اجتماعی برای مردم خداجوی و متدین منطقه بود.


وی در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: ایشان همواره در راه دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل(ره) دارای سابقه درخشانی بوده که فرزند دلاور خود را در جهت پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این راه تقدیم کرده است.


رئیس مجلس شورای اسلامی، رحلت این فقیه عالیقدر و معلم اخلاق را به بیت مکرم، بالاخص خاندان گرامی عبادی، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و مجمع نمایندگان محترم خراسان جنوبی تسلیت گفت و برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب