دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1399 - 15:53
آنا گزارش می‌دهد؛

خطر بیخ گوش استقلالی‌ها/ بی‌توجهی مدیران کار دست آبی پوشان پایتخت داد

استقلال به خاطر بی‌توجهی مدیران دوره گذشته خود و به دلیل شکایت مربی و بازیکن خارجی این تیم باید در ظرف 4 روز آینده مبلغ 18 میلیارد تومان پرداخت کند.
کد خبر : 495153
1398111309383221019557684.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احمد سعادتمند روز گذشته اعلام کرد که باشگاه استقلال به خاطر شکایت‌های شفر و بویان نایدنوف ظرف چهار روز آینده مطالبات این دو نفر را باید پرداخت کند که در مجموع مبلغ یک‌میلیون دلار مدل ۱۸ میلیارد تومان است. در حال حاضر باشگاه استقلال مشکلات زیادی دارد و در صورتی که نتواند این ۱۸ میلیارد تومان را پرداخت کند جرائمی سنگینی همچون کسر امتیاز، جرائم ارزی، سقوط به رده‌های پایین‌تر و همچنین بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روبه‌رو می‌شود.


شفر و نایدنوف درزمان مدیرعاملی فتحی در این باشگاه حضور داشتند. در آن مقطع زمان باشگاه استقلال در حالی که با بویان قرارداد ۲ ساله داشت اما این بازیکنان را در لیست سیاه قرار داد و بدون اینکه پول او را پرداخت کند، عدم نیاز این بازیکن را اعلام کرد. این بازیکن هم بلافاصله به فیفا شکایت کرد تا بتواند حقوق خود را باشگاه استقلال دریافت کند. اگرچه آن زمان فیفا به خاطر عدم پرداخت حقوق این بازیکن بارها به باشگاه استقلال اخطاریه ارسال کرده بود؛ اما مدیریت وقت استقلال به اخطارهای فیفا بی‌توجه بود و حالا این موضوع دردسر تازه‌ای را برای این باشگاه به بار آورده است.


البته مدیران استقلال به قرارداد شفر هم بی‌توجه بودند؛ پس‌ازاینکه باشگاه استقلال قرارداد این مربی آلمانی را به حالت تعلیق درآورد اقدام خاصی برای مذاکره با انجام ندادند و شفر هم به خاطر این بی‌توجهی بارها از استقلال به محاکم قضایی فیفا شکایت کرد و در ادامه پرونده‌اش را برای رسیدگی به فیفا فرستاد تا به‌صورت رسمی از استقلالی‌ها شکایت کند حالا این شکایت در فیفا ثبت نهایی شده و مدیران باشگاه استقلال باید جوابگوی آن باشند.


از زمان حضور احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال تقریباً دو ماه می‌گذرد و حالا این سؤال مطرح است که چرا مدیره باشگاه استقلال با وجود پرونده سنگینی در فیفا دارند هیچ اقدامی انجام نداده‌اند. حالا در ظرف کمتر از چهار روز باید مطالبات ارزی خود را پرداخت کنند و این موضوع قابل اهمیتی است. نکته قابل‌توجه این است که استقلال قرار است در این مدت کوتاه چگونه ۱۸ میلیارد تومان مطالبات ارزی خود را پرداخت کند؟!


از صحبت‌های روز گذشته سعادت و مدیریت باشگاه استقلال چنین برداشت می‌شود که آن‌ها برای تهیه این پول با مشکلات زیادی روبرو هستند و همین خاطر سعادتمند اعلام کرده که از شرکت‌هایی که به باشگاه بدهکار هستند خواهش می‌کند مطالبات باشگاه را پرداخت کنند در غیر این صورت آن‌ها مجبورند از راه قضایی به دنبال پرداخت مطالبات خود باشند. به‌هرحال ۱۸ میلیارد تومان پول کمی است که باشگاه استقلال باید در کمتر از چهار روز دیگر پرداخت کند و قطعاً در صورت عدم پرداخت با مشکلات زیادی برای این باشگاه به وجود خواهد آمد. باید دید مدیران استقلال بعد از ماه‌ها بی‌توجهی بالاخره این موضوع را پیگیری می‌کند یا خیر.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته