دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1399 - 21:32

محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته در سراسر کشور

پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور آخر هفته در سراسر کشور را اعلام کرد.
کد خبر : 495065
61603386.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور آخر هفته را اعلام کرد. این محدودیت‌ها به شرح ذیل است:


تردد موتورسیکلت  از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۴ خرداد ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.


تبصره-تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.


محور کرج-چالوس


الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.


ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ خردادماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.


محور هراز


الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.


ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۲۱ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه و جمعه به تاریخ های ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه از محور هراز ممنوع است.


ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۲۳ خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن(محدوده مشا) به‌صورت یک طرفه است.


تبصره: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.


انتهای پیام/4127/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته