دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1394 - 12:12
برای شرکت در مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا؛

داورزنی راهی ریاض شد

رییس فدراسیون والیبال برای حضور در مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا که در عربستان برگزار می شود، صبح امروز راهی ریاض شد.
کد خبر : 49505

به گزارش گروه ورزشی آنا، اجلاس سالیانه مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) روزهای‌های سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 آبان ماه در ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی برگزار می‌شود.


محمدرضا داورزنی عضو هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا و رییس فدراسیون والیبال ایران نیز برای کسب کرسی‌های بیشتر کنفدراسیون والیبال آسیا در این اجلاس شرکت می کند.


محمود افشاردوست دبیرکل، هومن باقری رییس روابط بین الملل و سعید درخشنده رییس رویدادهای بین المللی فدراسیون، داورزنی را در این سفر و اجلاس همراهی می کنند.


انتخاب رییس، روسای پنج منطقه، نواب رییس، اعضای هیات رییسه و اعضای کمیته های این کنفدراسیون از جمله برنامه‌های این اجلاس دو روزه است که داورزنی هدف از شرکت در این اجلاس را کسب کرسی های معتبر بیشتر برای والیبال ایران عنوان کرد.


در حال حاضر سعید درخشنده عضویت در کمیته مسابقات، امیدوار حاتمی عضویت در کمیته داوران و رامین طباطبایی عضویت در کمیته پزشکی کنفدراسیون والیبال آسیا را بر عهده دارند.


داورزنی و باقری بامداد امروز راهی عربستان شدند و فردا نیز افشاردوست و درخشنده تهران را به مقصد ریاض ترک خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته