دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1394 - 12:01

وزیر کشور: اعتماد مردم به نظام عامل امنیت ایران است

وزیر کشور امنیت جمهوری اسلامی ایران را مرهون وحدت و اعتماد متقابل مردم و نظام و حاکمیت دانست و گفت: افتخار می‌کنیم که انتقال قدرت در ایران از مجاری قانونی و با رای مردم انجام می‌شود.
کد خبر : 49503

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز -شنبه- در نشست ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: موضوع انتخابات یک موضوع افتخارآمیز و باشکوه است که نشان از بلوغ، رشد، استقلال و آزادی دارد.


وزیر کشور ابراز امیدواری کرد انتخابات هفتم اسفند نیز در فضایی توام با آرامش، امنیت، باشکوه و به گونه‌ای برگزار شود که یک بار دیگر قدرت و توان ملی را در قالب وحدت و انسجام به دنیا نشان دهیم.


وی گفت: ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم انتخابات قانونی، سالم و باشکوهی برگزار کنیم، بلکه دین خود را از این طریق به مردم و شهدا ادا کنیم


رحمانی‌فضلی ادامه داد: باید فکر کنیم که چگونه می‌توانیم از ظرفیت انتخابات درجهت اقتدار ملی استفاده کنیم.


وزیر کشور گفت: ما کشوری با 80 میلیون جمعیت با مطالبات و سلایق متفاوت زیر پرچم اسلام داریم که ممکن است برخی نارضایتی‌ها و سهل انگاری‌ها ایجاد شود اما مهم این است که هدف همگان افزایش قدرت ملی است.


رحمانی‌فضلی افزود: همیشه مطالبات مردمی باعث حرکت دولت‌ها می‌شود و ما به عنوان مدیران کشور باید تلاش کنیم که مطالبات را سازماندهی و پیش ببریم.


وی اضافه کرد: مطالبه کنونی مردم تقویت امنیت ملی، وحدت و انسجام، یکپارچگی در بین مسئولان و اقشار مختلف جامعه و برگزاری انتخابات سالم است. از این رو باید برای تقویت امید و اعتماد مردم به نظام تلاش کنیم.


وزیر کشور ادامه داد: انتخابات نباید صحنه انتقام‌جویی‌ها، نزاع‌ها، تقویت تضادها و بیان مشکلات و ایرادات سابقه‌دار در برخی مناطق باشد. باید برای رضای خدا تحمل خود را افزایش و برای آرامش دل مردم همدیگر را بیشتر تحمل و با هم تعامل کنیم.


رحمانی فضلی افزود: طرح برخی مسایل و موضوعات در برخی مجامع واقعا لازم نیست و ما نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند رقابت‌های سیاسی و رقابت‌های کسب قدرت بر منافع ملی اولویت دارد.


وی ادامه داد: مردم با ما عهد اخوت ندارند و پیوند آنان با ما برای تقویت اسلام و حفاظت از میراث شهدا و تقویت ولایت فقیه است و اگر رفتار و راهمان با مردم هماهنگ نباشد، آنها به راحتی از ما می‌گذرند.


وزیر کشور همچنین ضمن تشکر از اعضای ستاد انتخابات، استانداران، فرمانداران، نیروی انتظامی و شورای نگهبان گفت: امیدواریم بعد از هفتم اسفندماه روز برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روح و جانمان از اینکه توانسته‌ایم یک انتخابات خوب و مورد رضایت رهبری، رئیس‌جمهوری و مردم برگزار کنیم، راضی باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته