دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

حمیدرضا گرشاسبی: ناداوری‌ها هجمه علیه پرسپولیس است/ جام حذفی را داوران از ما گرفتند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس‌گفت: ناداوری ها هجمه علیه تیم پرسپولیس است چرا که با وجود محرومیت یک داور باز هم شاهد تکرار اشتباهات داوران در بازی های بعد هستیم.
کد خبر : 49474

حمیدرضا گرشاسبی ضمن بیان این مطلب در گفت‌وگو با آنا در باره اشتباهات داوری در بازی های پرسپولیس در لیگ پانزدهم گفت:«بخشی از اشتباهات داوری جز قوانین بازی است اما متاسفانه داوری‌ها در چند وقت اخیر به شدت به پرسپولیس لطمه وارد کرده‌ است.»


وی در ادامه گفت: «اینکه اشتباهات داوری اینچنین به صورت مداوم صورت بپذیرد و در سه بازی مختلف سه داور به اشتباه خود اعتراف و از ما عذرخواهی کنند، قابل تامل است. متاسفانه در این مدت با احساسات هواداران پرسپولیس بازی شده است. البته باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان نسبت به داوران ذهنیت بدی ندارد اما تکرار این موضوع کمی نگران کننده است.»


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «متاسفانه این نگرانی‌ها زمانی افزایش پیدا می‌کند که اشتباهات داوری تنها منحصر به یک باشگاه می‌شود. این ناداوری‌ها هجمه علیه پرسپولیس است چرا که یک داور را به دلیل اشتباهات محروم می‌کنند اما باز هم شاهد ناداوری‌ها در بازی‌های بعدی علیه پرسپولیس هستیم. با توجه به تکرار این موضوع هواداران هم از باشگاه درخواست کردند که این مساله را به صورت جدی پیگیری کنند.»


گرشاسبی با بیان این که فدراسیون باید در زمینه داوری‌ها تدبیری جدی اتخاذ کند،گفت: «فدراسیون فوتبال باید این مسائل را به صورت جدی دنبال کند. داور نقش مهمی در بازی دارد. هم‌اکنون یک جام به دلیل اشتباه داوری از دست رفت و محرومیت داوران هم چیزی را به پرسپولیس بر نمی‌گرداند.»


وی همچنین به زمزمه‌های مطرح شده در زمینه کناره‌گیری پرسپولیس از لیگ برتر اشاره کرد و گفت:«این تصمیم درست و منطقی نیست. این درخواست برخی از تماشاگران بود که زمانی که تیم به دلیل اشتباهات مکرر داوری نتیجه نمی‌گیرد و دست‌های پشت پرده وجود دارد تیم از لیگ کناره گیری کند اما این موضوع مورد تایید ما نیست چرا که باعث از هم پاشیدن برنامه های لیگ خواهد شد.»


گرشاسبی در پایان درباره ورود وزارت ورزش به مسئله داوری های پرسپولیس تصریح کرد: «خوشبختانه با دستور ویژه وزیر ورزش این مسئله به صورت جدی در حال پیگیری است و باید زوایای آن را آسیب شناسی کنند. همین موضوعات باعث می‌شود هواداران به فوتبال دلسرد شوند و ما هر روز شاهد عدم استقبال مردم در استادیوم ها باشیم. امیدوارم با ورود وزارت ورزش و همچنین نامه رییس سازمان لیگ این موضوع هر چه سریعتر حل شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته