دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1394 - 11:26
همراه با مسابقات ورزشی پسران در بوشهر

اسب‌سواری مدیرکل ورزش‌های همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر + تصاویر

مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مسابقات ورزشی پسران دانشجو در بوشهر از امکانات ورزشی این واحد دانشگاهی بازدید کرد.
کد خبر : 49453

به گزارش خبرگزاری آنا از بوشهر، محمدرضا پهلوان در این بازدید امکانات و فضاهای ورزشی واحد بوشهر را مطلوب دانست و گفت: واحد بوشهر از امکانات، تجهیزات و فضاهای ورزشی بسیار خوبی برخوردار است.


وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ فضای فیزیکی و امکانات ورزشی از تجهیزات و بناهای مطلوب و مناسب‌تری در قیاس با دیگر مراکز آموزشی عالی برخوردار است، گفت: در هر واحد دانشگاهی حداقل یک فضای روباز یا سرپوشیده ورزشی وجود دارد و در بسیاری از واحدهای بزرگ، بسیار بزرگ و جامع امکانات و تجهیزات و فضاهای فیزیکی بسیار مناسبی ایجاد شده است.




مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت ورزشی می‌کنند، ابراز امیدواری کرد در برنامه راهبردی که برای دانشگاه تدوین شده، این تعداد باید به ۳۰۰ هزار نفر برسد که زمینه و بستر آن در حال فراهم شدن است و هدف از آن این است که تمام سلایق در بخش ورزش پاسخ داده شود.


این مسئول با تأکید بر پیشینه برگزاری موفق مسابقات متعدد سراسری ورزشی در واحد بوشهر، گفت: همکاران واحد بوشهر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این مسابقات هر چه بهتر برگزار شده و تیم‌های ورزشی با رضایت کامل این استان را ترک کنند.



وی افزود: به طور کلی از نحوهٔ برگزاری مسابقات سراسری دومیدانی و بدمینتون به میزبانی واحد بوشهر رضایتمندی حاصل است و امید است با تلاش، جدیت، همدلی و همکاری واحد میزبان، مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شود.


مدیر کل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری رویدادهای ورزشی بهتری در آینده خبر داد و اظهار کرد: شرایط اقلیمی مناسب بوشهر در این فصل از سال تا اسفند ماه امسال، امکانات و فضاهای مناسب ورزشی و اسکانو پذیرایی واحد بوشهر ظرفیت میزبانی مسابقات ورزشی متعددی را دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته