دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1394 - 10:31

سرلشکر صفوی: برداشت برخی جریان‌‌ها از منویات رهبری ساده‌انگارانه است/ برخی اظهارنظرهای اخیر، شعارهای انتخاباتی زودهنگام است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: متأسفانه برداشت برخی جریانات فکری از منویات و فرمایش‌های مقام معظم رهبری، برداشتی سطحی و ساده‌انگارانه است.
کد خبر : 49449

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی در بازدید میدانی از آمادگی‌های دفاعی و امنیتی یگان‌های مستقر در خلیج‌فارس با اشاره به راهبردی بودن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، گفت: عمق دید و تفکر رهبر معظم انقلاب، نگاهی آینده‌نگر و پیش‌دستانه به تهدیدات احتمالی است.


صفوی ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اختیارات رهبر انقلاب و رؤسای هریک از قوا را مشخص کرده است که سیاست‌های کلان نظام از اختیارات رهبر انقلاب اسلامی است؛ بنابراین به نظر می‌رسد برخی از اظهارنظرهای اخیر شعارهای انتخاباتی زودهنگام باشد.


صفوی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در صیانت و پاسداری از حقوق ملت ایران گفت: رهبر معظم انقلاب سکاندار و دیده‌بان حقوق ملت ایران در مقابل انحرافات از اصول انقلاب اسلامی و عدالت‌خواهی در مقابل جریانات منحرف داخلی و خارجی هستند.


وی با تبیین نقش نیروهای مسلح در نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی ایران گفت: مهمترین وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به ویژه سپاه، پاسداری از ارکان انقلاب اسلامی ایران است.


دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج‌فارس گفت: توان و راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جهت همگرایی کشورهای منطقه و ایجاد امنیت پایدار در منطقه خلیج‌فارس توسط کشورهای این منطقه است.


وی افزود: حضور بیگانگان در منطقه راهبردی و حساس خلیج فارس برای فروش میلیاردها دلار سلاح و همچنین ناامن کردن این منطقه برای پیشبرد سیاست‌های استکباری است.


صفوی در پایان سخنانش تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان و قدرت دفاعی و بازدارندگی مؤثر برخوردار هستند و امنیت صدور انرژی از منطقه خلیج‌فارس با اقتدار ایران قابل تداوم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته