دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سروش رفیعی: فاصله زیادی با صدر جدول نداریم/ دو ماه است مدیر عامل تراکتور را ندیده‌ایم

سانترفوروارد تراکتورسازی گفت: اگر تیم حمایت نشود شرایط از این بدتر هم می‌شود. در هر تیمی که پول نباشد موفقیت فاصله می‌گیرد و این امری کاملا طبیعی است.
کد خبر : 49429

سروش رفیعی درباره اینکه چه عواملی موجب شد که تراکتورسازی از 33 امتیاز 11 هفته ابتدایی لیگ برتر تنها 14 امتیاز گرفته و در رده دهم جدول قرار دارد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، بیان داشت: «ما یکی از تیم‌هایی بودیم که کمی دیرتر از موعد مقرر جمع شدیم و تمرینات‌مان را شروع کردیم. همین موضوع باعث شد دیدارهای تدارکاتی کمی داشته باشیم و از آنجایی که تغییرات زیادی در میان بازیکنان این فصل تراکتورسازی ایجاد شده بود ما نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم.»


وی ادامه داد:« به مرور زمان تیم بهتری شدیم و 6 امتیاز ارزشمند مقابل فولاد و سایپا به دست آوردیم. برابر ذوب‌آهن هم روی اشتباهات فردی بازی برده را مساوی کردیم. در بازی با صبای قم به رغم اینکه فرصت‌های زیادی به دست آوردیم اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم. البته در جام حذفی شرایط خوبی داریم و با توجه به حضورمان در مرحله نیمه نهایی منتظر برنده استقلال و نفت تهران هستیم. امیدوارم با توجه به اینکه به احتمال فراوان میزبانی این بازی را به ما می‌دهند با پیروزی در این دیدار به بازی فینال برسیم.»


هافبک نفوذی تراکتورسازی خاطرنشان کرد:«با توجه به تعطیلی‌های مناسبی که به خاطر بازی‌های تیم ملی به وجود آمد بازیکنان مصدوم تیم نیز موفق شدند برگردند و امیدواری‌مان به موفقیت ادامه رقابت‌های لیگ نیز زیاد شده‌ است. ما تنها 8 امتیاز با صدرجدول فاصله داریم و می‌توانیم در دیدارهای بعدی به جمع مدعیان قهرمانی لیگ اضافه شویم. البته برای رسیدن به این موفقیت ما باید بیشتر حمایت شویم. مسوولان استان تبریز باید از این تیم که فکر می‌کنم با وجود این همه ترک زبان در ایران محبوب‌ترین تیم است پشتیبانی کنند اما تا به حال یکبار هم در تمرینات ما حاضر نشده‌اند.»


وی درمورد مشکلاتی که تراکتورسازان در این روزها دارند، یادآور شد:« مشکلات زیاد است و از طرفی سربازان تراکتور به دلیل مساله مالی از سایرین بیشتر مشکل دارند ولی خیلی‌ها از این مسائل خبر ندارند. اگر تیم حمایت نشود شرایط از این بدتر هم می‌شود. در هر تیمی که پول نباشد موفقیت فاصله می‌گیرد و این امر کاملا طبیعی است. ما دو پیروزی در لیگ و دو برد در جام حذفی کسب کردیم ولی هیچ پاداشی داده نشد و شاید همین عامل باعث شد مقابل صبایی که در جام حذفی شکست دادیم در لیگ ببازیم.»


رفیعی در همین رابطه افزود: «قصد انتقاد کردن ندارم ولی دو ماه است که عباسی مدیرعامل باشگاه را ندیده‌ایم. حتی بعد از شکست به صبای قم غزنوی عضو هیات مدیره باشگاه آمد و دلجویی کرد اما خبری از عباسی نبود. ما نیاز به دلگرمی مسئولان ارشد تیم داریم. در هر صورت فعلا که از پول خبری نیست.»


رفیعی درمورد دیدار هفته دوازدهم تراکتورسازی با سیاه‌جامگان تصریح کرد:« نباید به رتبه چهاردهم این تیم نگاه و فکرکنیم چون 7 امتیاز از 11 بازی گرفته‌اند کار آسانی پیش‌رو داریم. حضور مربی باتجربه‌ای مثل فرهاد کاظمی روی نیمکت این تیم بیانگر آن است که بازی دشواری پیش رو داریم و نباید حریف را دست‌کم بگیریم. سیاه جامگان حریف قابل احترامی است ولی امیدوارم با استفاده از امتیاز میزبانی 3 امتیاز این بازی را بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته