دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1399 - 13:48
مهدی علی‌نژاد:

وزیر ورزش برای فدراسیون فوتبال شرط گذاشت/ ویلموتس فقط یک گزینه پیشنهادی به تاج بود

معاون وزیر ورزش گفت: وزیر اعلام کردند تمایلی به حضور در مجمع فدراسیون فوتبال ندارند به شرطی که این مشکل بتواند حل شود.
کد خبر : 494273
مهدی علی‌نژاد.png

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی علی‌نژاد در واکنش به این موضوع که مهدی تاج عنوان کرده وزیر ورزش مارک ویلموتس را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده، اظهار کرد: ایشان مطلبی را عنوان کرده که در بعضی جاها سوءبرداشت شده. من مطمئن هستم منظور آقای تاج این نبوده است.


وی درباره تکذیب روابط عمومی وزارت ورزش در مورد دخالت وزیر افزود: روزانه نامه‌های متعددی را از انجمن‌های مختلف، از افرادی که خودشان را صاحب ایده می‌دانند به وزارت ورزش واصل می‌شود. یک کار خیلی خیلی روتینی است که در مورد خیلی از موضوعات اینجا انجام می‌شود. موضع سرمربی تیم ملی هم جهت بررسی، ارجاع شده است.


معاون وزیر ورزش که با بخش خبری تاویزیون صحبت می‌کرد، در خصوص سه گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال و انتخاب ویلموتس از میان آن‌ها بیان کرد: اینکه حالا بالاخره می‌توانستند از بین آن سه نفر یا از بین هر کسان دیگری که علاقه‌مند بودند، چون حالا آن پیشنهادی که آن انجمن فرهنگی داده بوده که الزام‌آور نبوده، یک پیشنهاد بوده و تشخیصش قطعاً با فدراسیون فوتبال بوده است.


علی‌نژاد درباره ایرادات فیفا به اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز توضیح داد: خدای نکرده خطری مبنی بر تشکیل یک کمیته عادی‌سازی برای فوتبال ایران نباشد و حوادث این‌چنینی، همه چیز روی روال خودش پیش رود، آقای وزیر هم از آنجایی که منفعت فوتبال ایران برای او ارجح بود بر هر چیزی، این تصمیم را گرفتند و به فدراسیون فوتبال هم اعلام کردند که تمایلی به حضور در مجمع ندارند به شرطی که این مشکل بتواند حل شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته