دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1399 - 12:56
حزب‌الله لبنان:

رمضان عبدالله روحی مشتاق دیدار خداوند متعال و اولیای الهی داشت

حزب‌الله لبنان با انتشار پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت دبیرکل سابق جهاد اسلامی فلسطین نوشت: رمضان عبدالله شلح روحی مشتاق دیدار خداوند متعال و اولیای الهی و شهیدان سفر کرده داشت.
کد خبر : 494259
15915148797KWDb.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المنار، حزب‌الله لبنان با انتشار پیامی درگذشت رمضان عبدالله شلح را تسلیت گفت.


در این پیام آمده است: شب گذشته برادری مهربان، دوستی عزیز، فرماندهی حکیم و مجاهدی بزرگ، رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از دورهی طولانی بیماری دنیای ما را ترک گفت. با فقدان وی ما یکی از قله‌های بلند مقاومت را در دوران معاصر از دست دادیم. وی از ذهنی روشن، عقلی پذیرا، احساساتی صادق، اراده‌ای مستحکم، عزمی سست‌ناشدنی، اطمینانی بالا به وعده‌ خداوند در زمینه یاری مجاهدان، اخلاصی شدید در مسیر موضوع اصلی یعنی فلسطین، فهم دقیق اولویت‌ها، دلی عاشق به گستره‌ تمام غم‌های امت و در کنار همه‌ این‌ها روحی مشتاق دیدار خداوند متعال و اولیای الهی و شهیدان سفر کرده برخوردار بود.


این بیانیه می‌افزاید: ما در میدان‌های مشترک جهاد و دیدارهای پرشمار و طولانی‌مان در همه دوران‌ها او را این‌گونه شناختیم. در باور، برادر و در مسیر، هم‌سفر بودیم. از دست دادن و فقدان او که در قله‌ فداکاری قرار داشت و مقاومت بیش از همیشه نیازمند او بود، ما را غمین ساخت اما تسلیم فرمان خداوند متعال و سرسپرده به خواست و قضای او(عز و جل) هستیم.


حزب‌الله لبنان عنوان کرد: صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خویش را خدمت ملت مجاهد و صبور فلسطین و تک‌تک اعضای خانواده‌ گرامی و گران‌قدرشان و برادران فرمانده و مجاهد عزیزمان در جنبش جهاد اسلامی فلسطین و در صدر آن‌ها برادر عزیز زیاد النخاله که فرمانده، دبیرکل و امین راه و رسم رمضان عبدالله مرحوم و شهید فتحی شقاقی (علیهما الرحمه) است، تقدیم می‌داریم و با آن‌ها هم‌درد هستیم.


جنبش مقاومت اسلامی در لبنان تأکید کرد: همچون همیشه در مقام برادری، محبت، یاری و تکامل در کنار شما خواهیم ماند و راه عزیزان درگذشته را خواهیم پیمود و اهداف و آرزوهایشان را محقق خواهیم ساخت. با تمام وجود از خداوند متعال برای آن فقید گران‌قدر، بزرگ و دوست‌داشتنی رضوان و رحمت واسعه و برای خانواده گرامی و دوستان عزیزش صبر و اجر جزیل طلب می‌کنیم.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته