دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شب دراماتیک پاریس؛ بازی فرانسه و آلمان رنگ خون گرفت

تیم فوتبال فرانسه در شبی که دو انفجار بمب درنزدیکی ورزشگاه استاد وفرانس پاریس صورت گرفت با نتیجه دو بر یک آلمان قهرمان جام‌جهانی 2014 برزیل را شکست داد.
کد خبر : 49410

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، حمله تروریستی که در جریان دیدار دو تیم آلمان و فرانسه در اطراف ورزشگاه استاد وفرانس رخ داد، باعث ایجاد وحشت میان بازیکنان دو تیم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد.در جریان نیمه دوم این بازی انفجار دو بمب در اطراف ورزشگاه محل برگزاری مسابقه، باعث توقف چند دقیقه ای مسابقه شد و بعد از آن با ایجاد تدابیر امنیتی و آرام کردن جو ورزشگاه، بازی ادامه یافت و در نهایت این بازی با حساب دو بر صفر به سود فرانسه پایان یافت.



خروج فرانسوا اولاند به کمک نیرو‌های امنیتی


نکته قابل توجه این دیدار، حضور رییس جمهور فرانسه در ورزشگاه بود که پس از شنیدن صدای بمب، مامورین امنیتی اولاند را به اتاق امنیتی منتقل کردند و بعد از چند دقیقه او را از ورزشگاه خارج کردند.


اظهار نظر یواخیم لو در مورد اتفاقات بازی


سرمربی تیم آلمان که در هنگام شنیدن صدای انفجار در ورزشگاه بهت زده به اطراف خودش نگاه می‌کرد، پس از بازی گفت:« همه ما لرزیدیم و شوکه هستیم. برای من شخصا این بازی و مسائل مربوط به آن به حاشیه رفت. در حال حاضر هیچ حرف و نظری نداریم و فقط می‌خواهیم بدانیم چه باید بکنیم. من موقعی که صدای انفجار را شنیدم، پیش خودم فقط تصور می‌کردم چه می‌تواند رخ داده باشد.»



ورود تماشاگران به زمین مسابقه


بعد از اتمام بازی دو تیم، مامورین امنیتی اجازه خروج تماشاگران را به خارج استادیوم ندادند و آنها وارد زمین مسابقه شدند و برای آرام کردن جو ورزشگاه، سرود ملی فرانسه را خواندند.


لغو دیدار فرانسه و انگلستان


با توجه به حمله تروریستی شب گذشته دیدار دوستانه انگلستان و فرانسه که قرار بود در سه شنبه هفته جاری در پاریس برگزار شود لغو شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته