دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در حاشیه سی ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

داور ژاپنی جایزه کارگردان «کودکان ابری» را اهدا کرد/ رضا فهیمی در راه جشنواره هند

رضا فهیمی که جایزه بخش آسیا و جایزه بزرگ جشنواره Short shorts ژاپن را برای فیلم «کودکان ابری» از آن خود کرده بود، روز گذشته و در حاشیه سی ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران جایزه‌اش را دریافت کرد.
کد خبر : 49396

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، سیگو تونو داور ژاپنی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، جایزه نقدی رضا فهیمی کارگردان فیلم «کودکان ابری» را طی مراسمی با حضور فرید فرخنده کیش دبیر جشنواره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، حسن دزواره مشاور امور بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران، آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران به وی اهدا کرد.


پیش از این به دلیل موانع و مشکلات بین‌المللی بانکی امکان اهدای این جایزه به فهیمی مقدور نبود و به همین دلیل از این فرصت برای اهدای این جایزه استفاده شد.


فیلم «کودکان ابری» به کارگردانی رضا فهیمی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران با کسب جایزه بزرگ جشنواره بین‌المللی Short shorts ژاپن طبق قوانین جشنواره مستقیما به آکادمی اسکار معرفی شده است.


رضا فهیمی در پایان این مراسم برای تشکر از حُسن توجه جشنواره Short shorts یک بسته پسته به سیگو تونو هدیه داد که بسیار مورد توجه وی قرار گرفت.


فیلم «کودکان ابری» در جشنواره‌های متعددی حضور داشته و جوایز بسیاری از جمله جایزه جشنواره مالزی را نیز کسب کرده است.


رضا فهیمی برای حضور در مراسم اختتامیه جشنواره‌ای دیگر به هند رفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته