دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نگارخانه «زمستان» میزبان «زیر چتر آبان» می‌شود

نمایشگاه تصویرگری‌های الهه جوانمرد و زهرا امیریگانه با عنوان «زیر چتر آبان» یکشنبه 24 آبان، ساعت 16، در نگارخانه «زمستان» خانه هنرمندان ایران آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر : 49349

به‌گزارش گروه فرهنگی آنا، در این نمایشگاه از هر هنرمند 15 اثر تصویرسازی در ابعاد متنوع در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این آثار بین 300 تا 450 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.


در بیانیه این نمایشگاه آمده است: در بیان تصویر، در تصویر بیانگر، تاریخ گواه محکمی است. آن همه قصه تصویر شده از نیاکان‌مان بر تیزی صخره‌های تاریخ بهانه ابتدای راه است. در ما، نه از کودکی که همیشه، این تصویر از تمام قصه‌های گفته و نگفته، نوشته و نانوشته پر از شکل و خط و خطوط جاری است. این است که تمام سعی من یا ما، تصویرگر یا خیال‌باف ثبت دنیایی است که کمی، شاید فقط کمی از عبور لحظه را در خلقتی خلاقانه روایت می‌کند. سعی ما بر این است که در پرداخت تصاویر ذهنی‌مان از سمت فرار کنیم و بی‌نقطه به سطر برسیم. باشد که در تماشای بعدی از نقطه به تمام رسیده باشیم.


در تصاویر الهه جوانمرد در این نمایشگاه، از تکنیک بیستر کلاژ و چاپ ترافارد استفاده شده و تصاویر زهرا امیریگانه، بر روی چتر و با اکریلیک کار شده‌اند.


زهرا امیریگانه، کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران است و سابقه برگزاری نمایشگاه انفرادی، شرکت در نمایشگاه‌های گروهی مختلف، جشنواره‌های معتبر کاریکاتور، تصویرگری، نقاشی و ... را دارد. الهه جوانمرد نیز کارشناس ارشد گرافیک از دانشکده هنر دانشگاه شاهد تهران است و سابقه برگزاری نمایشگاه انفرادی، شرکت در نمایشگاه‌های گروهی مختلف عکاسی، تصویرسازی، مسابقات و جشنواره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی را در کارنامه هنری خود دارد.


این نمایشگاه تا 2 آذر ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار، همه‌روزه از ساعت 13 تا 20 به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته