دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1394 - 11:38

علی‌نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند

مهدی علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشوی ایران، برای یک دوره چهار ساله دیگر، عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند و «یو زای چنگ» از چین بار دیگر رئیس فدراسیون جهانی شد.
کد خبر : 49321

به گزارش گروه ورزشی آنا، کنگره فدراسیون جهانی ووشو امروز (جمعه) در سالن اجتماعات هتل سلطان شهرجاکارتای اندونزی برگزار شد.
در ابتدا، رئیس فدراسیون جهانی گزارشی از تلاش برای راهیابی ووشو به بازیهای المپیک ارائه کرد، سپس خبر حضور این رشته در یونیورسیاد دانشجویان را اعلام کرد و در ادامه روسای کمیته های مختلف فدراسیون جهانی، گزارشی از عملکرد کمیته های خود را در اختیار حاضران قرار دادند.
سپس رای گیری برای ریاست فدراسیون جهانی آغاز شد که «یو زای چنگ» بدون رقیب بازهم بر صندلی ریاست تکیه زد.
در این کنگره، مهدی علی‌نژاد همچون دوره گذشته به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی انتخاب شد تا این کرسی مهم در اختیار ورزش ایران باقی بماند. وی همچنین نایب رئیسی فدراسیون آسیا و ریاست فدراسیون غرب و آسیایی میانه را برعهده دارد.
در این کنگره علاوه بر علی‌نژاد، نمایندگان ژاپن، مالزی، رومانی، پرتغال، هلند و کانادا نیز عضو هیات رئیسه شدند. آنتونی گو از آمریکا، فوک از هنگ کنگ و گلب موزاکوف از روسیه نیز نایب رییس فدراسیون جهانی شدند و لیو جین از چین دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی علی نژاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته