دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1394 - 10:17

حضور 25 نفر از فعالان نشریه‌های دانشجویی واحد اصفهان در نمایشگاه مطبوعات

25 نفر از دبیران کانون‌های فرهنگی و مسئولان نشریه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در قالب یک گروه در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور حضور یافتند و در غرفه‌های خبرگزاری آنا، ایسکانیوز ، روزنامه فرهیختگان و نشریه‌های دانشجویی با خبرنگاران گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 49306

مدیر امور فوق برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در گفت‌وگو با خبرنگار آنا، هدف از حضور در بزرگ‌ترین گردهمایی رسانه‌ای کشور را آشنایی فعالان نشریه‌های دانشجویی و دبیران کانون‌های فرهنگی با فضای مطبوعات عنوان و اظهار کرد: این برنامه یکروزه در واقع کارگاهی آموزشی برای آنان به شمار می‌آید.


مجید کمالی اضافه کرد: واحد اصفهان (خوراسگان) در حوزه فرهنگی و اجتماعی شش نشریه دانشجویی دارد که همگی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور به غرفه معاونت دانشجویی و فرهنگی راه یافته‌اند و خوشحالیم که تلاش فعالان این عرصه به‌خوبی دیده شده است.


وی با بیان اینکه واحد اصفهان (خوراسگان) همواره تلاش کرده است در امور فرهنگی پیشرو باشد، ادامه داد: در این واحد دانشگاهی ۱۲ کانون فرهنگی، هنری و اجتماعی فعال است که یکی از آنها کانون نشریه‌هاست. برای افزایش کیفیت فعالان عرصه نشریه‌های دانشجویی نیز چند دوره آموزشی فشرده برگزار کرده‌ایم.


مدیر امور فوق برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) تصریح کرد: در این واحد دانشگاهی بیش از ۲۴ هزار دانشجو در حال تحصیل هستند و نشریه‌های دانشجویی پیام دانشجو و گفتمان با شش هزار نسخه (در مجموع) منتشر می‌شوند. با وجود این، برای اینکه دانشجویان به کارهای فرهنگی و رسانه‌ای بیشتر علاقه‌مند شوند باید تلاش مضاعف داشته باشیم.


دبیران کانون‌های فرهنگی و مسئولان نشریه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) پس از بازدید از غرفه‌های رسانه‌های دانشگاه، با مدیران خبرگزاری‌های ایسنا و پانا دیدار کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته