دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1394 - 14:57
با حضور در غرفه آنا مطرح کرد؛

خسرو امینی: شانس کسب دو سهمیه در قایقرانی را داریم

رییس فدراسیون قایقرانی از شانس کسب دو سهمیه در رشته قایقرانی خبر داد.
کد خبر : 49266

خسرو امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی دیروز در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مهمان خبرگزاری آنا بود و دقایقی پاسخگوی سوالات خبرگزاری شد.


وی درباره کسب سهمیه قایقرانی در المپیک ریو به خبرنگار ورزشی آنا گفت:« قایقرانی تا کنون موفق به کسب چند سهمیه در مسابقات انتخابی المپیک و پارالمپیک شده است که شانس کسب چند سهمیه دیگر را هم دارد. در مسابقات پارالمپیک تاکنون یک سهمیه گرفته ایم و شانس کسب حداقل دو سهمیه دیگر را نیز داریم.»


امینی با گلایه از روزنامه های ورزشی عنوان کرد:«از رسانه های نوشتاری ناراحت هستم چون بیش از 90 درصد توجه این رسانه ها به بحث ورزش های توپی و فوتبال است و کمتر به سایر رشته های ورزشی دیگر مثل ورزش های آبی مانند قایقرانی و شنا توجه می کنند. البته خوشبختانه خبرگزاری ها و تلویزیون نقش پررنگی در این زمینه دارند.»


امینی در پایان به همکاری فدراسیون قایقرانی و دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت:« طی مکاتباتی که با دانشگاه آزاد و مسئولین آن داشتیم آمادگی خود را در همه زمینه ها به خصوص برگزاری کلاس و در اختیار گذاشتن تجهیزات و تاسیسات بیان کردیم. دانشگاه های نظامی استفاده خوبی از این همکاری داشته اند. امیدوارم دانشگاه آزاد نیز بیشتر با ما همکاری داشته باشد چون به نفع هر دو طرف است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب