دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1394 - 15:08

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ با بخشدار ویژه برای بین‌المللی شدن

دکتر حسین سهولی زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ، علی عباسی معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی و حامد عرب زاده مسئول روابط عمومی با عسکر زارعی بخشدار ویژه خارگ دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر : 49259

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دیدار بخشدار ویژه خارگ و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ درباره بین المللی شدن دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ و مسائل و مشکلات این واحد دانشگاهی به بحث و گفتگو پرداختند.


زارعی با درخواست توسعه علم محور دانشگاه آزاد اسلامی جزیره خارگ اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ باید به یکی از مجهزترین مراکز آموزشی استان بوشهر تبدیل شود.


رئیس شورای اداری جزیره خارگ هم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ با توجه به پتانسیل‌های موجود در منطقه و نزدیکی این واحد دانشگاهی به صنایع بالا دستی از جمله صنعت نفت باید فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی و کارهای دیگر آن جزو برترین‌های استان باشد.


سهولی زاده نیز با قدردانی از حسن نیت بخشدار ویژه خارگ گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ در تعامل و همکاری علمی، فرهنگی و تحقیقاتی با مراکز آموزشی، دانشگاهی و ادارات و خارگ آماده ارائه هر گونه خدمات است.


در ادامه این نشست رئیس واحد خارگ توضیحاتی درباره عملکرد این واحد دانشگاهی در 6 ماهه اول سال ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته