دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1394 - 14:36
ساطعی عنوان کرد

تسریع در توسعه دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

دکتر آرین ساطعی گفت: با حضور خانم دکتر نصرآبادی، رئیس اداره پرستاری و مامائی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد گرگان و بهره گیری از رهنمودهای ایشان برسرعت توسعه رشته های پیراپزشکی واحد گرگان افزوده خواهد شد.
کد خبر : 49251

رئیس واحد گرگان در حاشیه بازدید دکتر طاهره نصرآبادی رئیس اداره پرستاری و مامائی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات و تاسیسات دانشکده پیراپزشکی واحد گرگان به خبرنگار آنا گفت: دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان کار خود را با رشته پرستاری از سال 72 با راه اندازی رشته پرستاری، آغاز کرد و با اخذ مجوز رشته های مامایی و علوم آزمایشگاهی مسیر پیشرفت خود را ادامه داد.


ساطعی افزود: با توجه به حضور 1100دانشجوی فعال و بالغ بر 600 دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در این سه رشته افزود: اکنون این دانشکده در مسیر توسعه روزافزون و رسیدن به استانداردهای ملی قرار گرفته است و حضور سرکار خانم نصرآبادی و بهره گیری دانشگاه از رهنمودهای ایشان می تواند باعث تسریع این فرایند شود.



نصرآبادی رئیس اداره پرستاری و مامائی دانشگاه آزاد اسلامی نیز به خبرنگار آنا گفت: وضعیت واحد گرگان با ارتقاء و بهبود هرم هیات علمی در گروه پیراپزشکی بزودی با جهشی مناسب همراه خواهد شد و به دلیل پتانسیل بالای این واحد می توان امیدوار بود با این رویکرد بزودی شاهد توسعه رشته های گروه پزشکی در واحد گرگان باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته