دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1399 - 10:57

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ پنج‌شنبه هشتم خرداد

به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک را شاهد هستیم.
کد خبر : 492453

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بر‌ اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در شبانه‌روز گذشته وبر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2هزار و 304 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل 7.3 درصد کاهش تردد را شاهد هستیم.


بر اساس این گزارش آزاد‌راه‌های کرج-تهران با 134هزار و 993 ، قزوین-کرج با 121هزار و 385 وکرج-قزوین با 120 هزار و 694 تردد، بیشترین تردد ثبت‌شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.


در حال حاضر تردد روان در تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت) جریان دارد ولی ترافیک سنگین در محور ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک را شاهد هستیم و ضمناً محورهای شمالی کشور فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.


همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز پنجشنبه 99/03/08 الی ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورين پلیس‌راه در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز پنجشنبه 99/03/08 الی 2 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.


محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) هم مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به‌صورت دوطرفه است.


شایان‌ذکر است اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و كمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت گرفته است كه هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.


انتهای پیام/4145


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راه ترافیکی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته