دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1394 - 13:19

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه مطبوعات و حضور در غرفه خبرگزاری آنا

همزمان با ششمین روز از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری، دکتر حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی از این نمایشگاه بازدید کرد وبیش از پنج ساعت ساعت را با اهالی رسانه سپری کرد و از جمله با حضور در غرفه خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی«آنا» با مدیر و خبرنگاران این خبرگزاری گفتگو کرد.
کد خبر : 49226

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز به همراه جمعی از مدیران این دانشگاه در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور یافته بود، از غرفه خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی «آنا» بازدید کرد.


وی در این حضور در جمع مدیر و خبرنگاران خبرگزاری آنا از تلاش آنان در عرصه اطلاع‌رسانی بویژه اخبار دانشگاهی و انعکاس فعالیت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و ... دانشگاه قدردانی و بر تلاش بیشتر برای اطلاع‌رسانی موفقیت‌های دانشگاه و آگاهی افکار عمومی از فعالیت‌های آن تاکید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به سوالات خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با محوریت موضوعات مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با دانشگاهیان و همچنین گزیده‌ای از فعالیت‌های اخیر دانشگاه آزاد پاسخ داد.



دکتر مریم جمشیدی مدیرعامل خبرگزاری آنا نیز توضیحاتی از حضور و فعالیت‌های خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی در طول برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات به دکتر میرزاده ارائه داد.


بازدید رئیس دانشگاه آزاد از نمایشگاه مطبوعات


میرزاده در بدو ورود به نمایشگاه مورد استقبال مدیران رسانه‌های دانشگاه قرار گرفت و سپس با حضور در غرفه‌ رسانه‌های مختلف اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری علاوه بر دیدار با مسئولان رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی، حوالی ساعت 10 صبح امروز وارد شبستان مصلی امام خمینی شده و بازدید خود را از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) آغاز کرد، سپس از غرفه خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) نیز بازدید کرد. دکتر میرزاده در بازدید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بر ضرورت توجه بیشتر به آثار امام و اندیشه های ایشان در سطح جامعه تاکید کرد و از اقدامات عوامل این موسسه در حفظ و نگهداری آثار امام قدردانی کرد.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بازدید خود از اکثر رسانه های کشور که در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها حضور دارند بازدید و دقایقی را به حضور در غرفه آنها سپری کرد.


بازدید دکتر میرزاده از نمایشگاه مطبوعات حدود شش ساعت طول کشید و در این بین علاوه بر اینکه رسانه های مختلف سوالات خود را از رییس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کردند، شهروندان و بازدید کنندگان نیز مشکلات خود را مستقیما با رییس این دانشگاه مطرح کرده و در مواردی دکتر میرزاده قول پیگیری و رفع آن را نیز داد.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین پس از بازدید خود از نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی ضمن تشکر از تلاش صادقانه و مخلصانه اهالی رسانه و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همواره شاهد علاقه خبرنگاران و اهالی رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی به معرفی این دانشگاه به عنوان دستاورد انقلاب و یک الگوی موفق جهانی در توسعه علمی و کارآفرینی در میان افکار عمومی و جهانی بوده ام .


وی با بیان اینکه به اعتقاد من تفاوتی میان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد و همگی جزو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستند، گفت: خوشبختانه رسانه های دانشگاه در ابلاغ رسالت دانشگاه، برنامه ها و دستاوردهای آن در تاثیر و اثر بخشی در مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بخوبی عمل کرده اند که قابل قدردانی است.


بر اساس این گزارش، دکتر فرید ذاکر مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس شایان نقی زاده مدیرکل امور پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی،دکتر دانیالی مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، دعاگویی مشاور ریاست و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی ، مریم جمشیدی سرپرست خبرگزاری آنا، احسان کرمی سردبیر روزنامه فرهیختگان، قدمیاری مدیرکل تشکل های اسلامی و سیاسی و سایر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده را همراهی می کردند.


گفتنی است بازدید دکتر میرزاده از نمایشگاه مطبوعات یکی از طولانی ترین زمان های بازدید از نمایشگاه امسال را به خود اختصاص داد به طوری که پیش از وی تنها دکتر نوبخت، سخنگوی دولت بازدیدی هفت ساعته از نمایشگاه داشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته