دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1399 - 13:41
دکتر علیرضا حقیقت:

جلوی انتقال کرونا به تیم پرسپولیس گرفته شده است

پزشک تیم پرسپولیس گفت: برای جلوگیری از انتقال کرونا به بازیکنان و کادر فنی تیم حساسیت ویژه‌ای داریم.
کد خبر : 492076
9f91555e-1f8c-42c0-9096-0c1e7f1e8888.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از باشگاه پرسپولیس، دکتر علیرضا حقیقت اظهار کرد: با توجه به حساسیت باشگاه پرسپولیس برای عدم شیوع بیماری کرونا، تمهیداتی برای بازیکنان و کادر فنی اندیشیده شده که من سعی می‌کنم خیلی کلی به آنها اشاره کنم.


وی ادامه داد: بازیکنان غیر از آموزشی که کامل درباره نحوه پیشگیری و نحوه انتقال بیماری کرونا داده شده، روش‌های جلوگیری از بیماری کرونا مثل استفاده از ماسک، شستن متناوب دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، در بدو ورود حتماً علائم حیاتی بازیکنان تست می‌شود، آن‌ها از تونل ضدعفونی رد می‌شوند. برای سالم‌سازی محیط رختکن، رختکن هر روز پیش از ورود بازیکنان به صورت کامل ضدعفونی می‌شود.


پزشک تیم پرسپولیس تأکید کرد: باز برای اینکه گارانتی بیشتری به کارهای خود بدهیم، سعی کردیم که محل استقرار بازیکنان را از نظر فیزیکی جدا کنیم که اگر یک بازیکن در جایی می‌نشیند، با بازیکن بغل‌دستی خود تماسی نداشته باشد.


وی افزود: یکی دیگر از کارهایی که سعی کردیم انجام دهیم این است که در اتاق معاینه پزشکی هم ما سعی کنیم جایی که بازیکنان استراحت می‌کنند، معاینه می‌شوند و یا کارهای درمانی و فیزیوتراپی انجام می‌شود، از نظر فیزیکی از نفر بغلی‌اش جدا شود. غیر از آن، تهویه محل رختکن و سالن بدن‌سازی و ساختمان‌ها رعایت شده و تهویه بیشتری در این موارد انجام می‌دهیم تا به این طریق به طور مؤثرتر جلوی انتقال کرونا گرفته شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته