دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1394 - 11:55
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد:

چاوشی: معتمدان محلی با تاکید بر اعتدال و انصاف انتخاب می شوند/ دانشگاه آزاد شاهکار جمهوری اسلامی است

معاون سیاسی استانداری تهران درباره تبلیغات زودهنگام کاندیداهای انتخاباتی مجلس گفت: تا زمانی که افراد ثبت نام نکرده و رسماً کاندیداتوری خود را اعلام نکرده‌اند، نمی‌توانیم با تبلیغات زودرس برخورد کنیم.
کد خبر : 49206

شهاب الدین چاوشی با حضور در غرفه آنا در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری درباره تبلیغات زودرس کاندیداها اظهار کرد: کمیته حقوقی در استانداری و همچنین هیات های اجرایی و نظارت بر رفتار کاندیداهای احتمالی دقت دارند و کسانی که اقدام به ثبت نام در انتخابات کنند و مشخص شود که اینها پیش از ثبت نام تبلیغات خود را آغاز کرده بودند، مطابق قانون با آنها برخورد خواهیم کرد.


وی در ادامه درباره تحقیقات محلی هیات های اجرایی تصریح کرد: هیات های اجرایی غیر از استعلام از منابع 4 گانه در بررسی سوابق کاندیداها به معتمدین محلی نیز مراجعه می کنند. این معتمدین بر اساس قانون مشخص می شوند.


معاون سیاسی استانداری تهران در ادامه در تشریح چگونگی انتخاب این معتمدین گفت: توصیه های رئیس جمهوری در همایش فرمانداران و همچنین تاکیدات وزیر کشور و استاندار تهران که باید در انتخاب افراد دقت شود را در همه امور خصوصا در انتخاب هیات های اجرای تسری داده ایم و به فرمانداران و بخشداران اعلام کرده ایم معتمدان محلی با تاکید بر اعتدال و انصاف انتخاب شوند.


چاوشی ادامه داد: ممکن است این معتمدان محلی به گروه‌های سیاسی تعلق خاطر داشته باشند ولی در نهایت ما قضاوت کسانی را در نظر خواهیم گرفت که انصاف را رعایت کنند.


معاون سیاسی استانداری تهران همچنین درباره نقش دانشگاه آزاد در گسترش علم و دانش در اقصی نقاط کشور خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد شاهکار نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ چرا که در توسعه علم و دانش گام های بزرگی را برداشته است.


وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد دانشگاه بسیار بزرگی است که گستره زیادی در بر دارد، در زمان مدیریت آقای دکتر میرزاده شاهد تحولات بزرگی در مجموعه این دانشگاه بوده ایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب