دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1399 - 17:48
رضا گل محمدی:

نباید اجازه برگزاری انتخابات مهندسی‌شده را بدهیم/ هیئت فوتبال استان تهران را دیگر به رسمیت نمی‌شناسیم!

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: متأسفانه در هیئت فوتبال استان تهران، افراد پشت قانون پنهان می‌شوند و به اساسنامه‌ای استناد می‌کنند که نه در ایران و نه در فیفا مورد تأیید است.
کد خبر : 491699

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رضا گل‌محمدی درباره به رسمیت نشناختن هیئت فوتبال استان تهران و عدم مکاتبه با این هیئت گفت: در مورد وضعیت هیئت فوتبال استان تهران و اتفاقاتی که افتاده است، ما به قدری صحبت کرده‌ایم که همه به خوبی در مورد آن اطلاعات کافی دارند. متأسفانه در این هیئت فوتبال، افراد پشت قانون پنهان می‌شوند و می‌گویند اگر به دلایلی انتخابات هیئت رئیسه به تعویق بیفتد، فرد می‌تواند به عنوان سرپرست در پست خود حضور داشته باشد و انتخابات را برگزار کند. آنها به اساسنامه‌ای استناد می‌کنند که نه در ایران و نه در فیفا مورد تأیید است. متأسفانه پنهان‌کاری و عدم شفافیت، بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی را وارد می‌کند و در مورد این مسائل هم همین عدم شفافیت و پنهانکاری وجود دارد.


مدیر کل ورزش استان تهران اظهار کرد: اولین مشکل ما با رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال بود. طالقانی مدعی است که انتخابات هیئت فوتبال استان تهران نباید برگزار شود به این خاطر که آنها دو سال بعد از برگزاری انتخابات یک شرکت ثبت کرده‌اند و حالا انتخابات جدید آنها باید بعد از ثبت شرکت برگزار شود. وقتی که ما این موضوع را به جدّ پیگیری کردیم و ادلّه کافی آوردیم، در نهایت به برگزاری انتخابات رأی داده شد اما از میان افرادی که برای ریاست هیئت فوتبال استان تهران ثبت‌نام کردند، تنها سه نفر تأیید صلاحیت شدند که یک نفر آنها گزینه مورد نظر بود. خیلی جالب است که یک مدیر مرغ‌داری تأیید صلاحیت شده بود اما برای مثال نیما نکیسا که یک شخصیت فوتبالی است و دانشجوی دکتری مدیریت ورزش است، ردّ صلاحیت شده بود اما یک فرد با لیسانس محیط زیست و سابقه مدیریت در یک جای دیگر تأیید شده بود که وقتی من این موضوع را به تاج گفتم، او هم گفت مهم سابقه مدیریت است.


گل‌محمدی که با برنامه «ورزش بدون ویرایش» در رادیو گفتگو صحبت می‌کرد، عنوان کرد: در نهایت پس از پیگیری ما 13 نفر برای ریاست هیئت فوتبال استان تهران نامزد شدند اما تأکید ما بر این است که فدراسیون فوتبال حتماً برای این هیئت سرپرست دیگری تعیین کند و اگر شیرازی توانست رأی مجمع را کسب کند، هیچ مشکلی ندارد اما نمی‌توان فردی که خود هم‌اکنون سرپرست هیئت فوتبال استان تهران است و یکی از نامزدهای ریاست هم محسوب می‌شود، انتخابات را برگزار کند. این به نوعی مهندسی کردن انتخابات است و ما به جدّ مقابل آن می‌ایستیم.


مدیرکل ورزش استان تهران اظهار کرد: امیدوارم با آمدن نبی در فدراسیون فوتبال و همچنین حضور علی نژاد معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، هر چه سریع‌تر انتخابات هیئت فوتبال استان تهران به صورت قانونمند برگزار شود. ما با شخص هیچ مشکلی نداریم بلکه به اجرای قانون تأکید می‌کنیم. خیلی جالب است که طالقانی به عنوان رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال عنوان کرده که تربیت بدنی استان تهران هم در مجمع تنها یک رأی دارد اما آنها تمام امکانات خود را از ما می‌گیرند ولی در برابر مسائلی که ما روی آن تأکید داریم، بی‌توجهی می‌کنند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته