دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1399 - 11:40
از سوی انتشارات کاظمی؛

«پرونده فوق سری ۲۰۴۰» منتشر شد/ رمانی درباره ترورهای رژیم صهیونیستی

کتاب «پرونده فوق سری» رمانی است که بر اساس اطلاعات واقعی از عملیات‌های رژیم صهیونیستی و سیستم اطلاعاتی موساد به مرحله نگارش درآمده است.
کد خبر : 491563
265659.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «پرونده فوق سری ۲۰۴۰» به قلم محمد قنبری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد. این رمان داستانی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت به خصوص ایران از ترور دانشمندان هسته‌ای تا نبردهای بیوتروریسم و ربایش چهره‌های شاخص انقلاب است.


ویژگی بارز این رمان، استفاده مستند نویسنده از اسناد تاریخی موثق برای فضاسازی و روایت داستانی است؛ به نحوی که اکثر اسامی و شخصیت‌های داستان با اسامی و مشخصات حقیقی خود وارد می‌شوند و بر مدار تخیل نویسنده، نقش‌شان را ایفا می‌کنند. همچنین این داستان حاوی عملیات‌های پیچیده اطلاعاتی و مهیج است که با کشمکش‌های داستانی، مخاطب را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.


در بخشی از این کتاب با هم می‌خوانیم: «در دفتر مرکزی رئیس ستاد موساد ولوله‌ای به پا شده بود. فراخوانی برای تجمع تمامی افراد یهودی‌الاصل و بانفوذ صهیونیسم، مسئولین نمایندگی‌های اصلی موساد و مسئولین عالی رتبه یهود در سرتاسر دنیا داده شد. به صورت کاملاً محرمانه و سرّی در قالب دعوتی عجیب و بی سابقه! شخصیت‌ها به همراه خانواده‌شان به همایشی در اورشلیم دعوت شدند. دعوت به گسترده‌ترین همایش بعد از سال ۱۹۴۸ که در سازمان ملل، اسرائیل را به رسمیت شناختند».


کتاب ۱۶۰ صفحه‌ای «پرونده فوق سری ۲۰۴۰» و با موضوع استکبارستیزی تا اول خرداد به بهای ۱۶ هزار تومان در سایت انتشارات شهید کاظمی پیش‌فروش می‌شود.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته