دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1399 - 09:57
مبارز فلسطینی در گفتگو با آنا:

سخنان امام خامنه‌ای فصلی نو در مبارزه مجاهدان فلسطینی در برابر اشغالگری صهیونیست‌هاست

یک مبارز فلسطینی گفت که سخنان روز قدس رهبر انقلاب اسلامی فصلی نو در مبارزه مجاهدان فلسطینی در برابر اشغالگری دشمن صهیونیستی به‌شمار می‌رود.
کد خبر : 491505

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس با تأکید بر گشوده شدن فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ظهور جبهه مقاومت و تغییر موازنه قدرت به نفع مبارزان، توصیه‌های مهمی را در زمینه ادامه جهاد بزرگ و مقدس کنونی بیان کردند و فرمودند: اصلی‌ترین توصیه تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


حاج قاسم سلیمانی شهید واقعی قدس بود


توطئه آمریکایی اشغال سرزمین‌های فلسطینی


ابوالعزیز، یکی از مبارزان فلسطینی در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا دراین‌باره گفت: سخنان امام خامنه‌ای فصلی نو در مبارزه مجاهدان فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست به‌شمار می‌رود و پیام‌های زیادی برای دشمن صهیونیستی و آمریکا دارد. 


اعتراض فلسطینی ها به طرح «معامله قرن»


جوانان فلسطینی


وی افزود: در حالی‌که دشمن صهیونیستی با همراهی آمریکا از توطئه اشغال سرزمین‌های فلسطینی کوتاه نمی‌آیند، امام خامنه‌ای دو پیشنهاد جهاد و انتفاضه و نیز برگزاری همه‌پرسی را مطرح می‌کند؛ اقداماتی که می‌توانند سنگ محکی برای سازمان به اصطلاح ملل متحد باشد و مجامع جهانی را در زمینه دفاع از حقوق فلسطینیان بیازماید. 


این مبارز فلسطینی تأکید کرد: یکی از معضلاتی که فلسطینیان با آن مواجه بودند و ظاهراً در حال حل شدن است، همکاری‌های امنیتی با دشمن صهیونیستی بود که به تازگی تشکیلات خودگردان فلسطین ابراز کرده است می‌خواهد به آن پایان دهد.



ما از رویکرد تشکیلات خودگردان در پایان دادن به همکاری‌های امنیتی با دشمن صهیونیستی بسیار خوشحال و خوش‌بینیم. 



این مبارز فلسطینی تصریح کرد: جهاد همچنان ادامه دارد، مبارزه همچنان ادامه دارد، اما همچنان با سنگ و سلاح و البته موشک می‌توانیم رعب بر دل صهیونیست‌ها بیندازیم و خواستار توقف فوری هماهنگی‌ها و همکاری‌های امنیتی با اسرائیل هستیم. 


ابوالعزیز گفت: موضوع فلسطین وارد مرحله حساسی شده و برای مقابله با توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی نیازمند وحدت میان گروه‌های فلسطینی و حمایت مجامع جهانی است.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته