دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1399 - 09:52

تعلل وزارت ورزش در انتخاب دو سرپرست/ روزهای شلوغ پیش روی فدراسیون‌های بلاتکلیف

وزارت ورزش و جوانان قرار است پس از پایان ماه رمضان انتخابات پنج فدراسیون را برگزار کند و این در حالی است که دو فدراسیون بلاتکلیف هم به جمع فدراسیون‌های بی‌رئیس اضافه شدند.
کد خبر : 491503

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وزارت ورزش و جوانان بعد از پایان ماه مبارک رمضان روزهای شلوغی پیش رو دارد. انتخابات برخی فدراسیون‌های ورزشی بعد از این ماه در دستور کار وزارت است.


در حال حاضر انتخابات فدراسیون‌های تنیس، دوومیدانی، ورزش‌های همگانی، ورزش‌های دانشگاهی، موتورسواری و اتومبیلرانی همچنین ووشو از جمله فدراسیون‌هایی هستند که قرار است در اولویت برگزاری باشند.


فدراسیون تنیس قرار است بعد از دو سال بلاتکلیفی بالاخره صاحب رئیس شود؛ فدراسیون دوومیدانی هم که از مهر سال گذشته محل رفت و آمد بوده است و ابتدا ایرج عرب به‌عنوان سرپرست انتخاب شد؛ بعد از آن افشین داوری ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت ولی با اعلام وزارت ورزش و جوانان انتخابات ابطال شد و حالا مبینی سرپرستی آن را بر عهده دارد قرار است در روزهای آتی بالاخره صاحب رئیس شود.


البته این روزها بحث دو فدراسیون دیگر هم مطرح است که هم‌اکنون با وجود اینکه رئیس این دو فدراسیون از مدیران بازنشسته محسوب می‌شوند و ۳۱ اردیبهشت آخرین روز کاری آن‌ها بود اما همچنان مشغول به کار هستند و وزارت‌خانه هم برای این دو فدراسیون سرپرست تعیین نکرده است. فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی و همچنین فدراسیون روستایی و عشایری توسط پورعلی‌فرد و جعفری اداره می‌شدند که این دو نفر حکم بازنشستگی دریافت کردند اما هم‌اکنون مشغول به کار هستند. شنیده می‌شود این دو مدیر بازنشسته در حال رایزنی هستند تا پایان سال حضور داشته باشند و البته که این موضوع دور از ذهن نیست.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته