دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1394 - 16:07

نامگذاری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا به نام معاون پژوهش‌و فناوری شهید واحد

همزمان با مراسم اربعین مهاجر الی الله شهید دکتر حاج عباس معلمی اوره معاون سابق پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا که با حضور خانواده وی در مسجد و حسینیه دانشگاه برگزار شد، دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه به نام آن فقید سعید نام گذاری شد.
کد خبر : 49146

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم اربعین شهادت دکتر حاج عباس معلمی اوره که در مناسک حج امسال در حادثه غمبار منا اسماعیل وار قربانی عشق شد و دعوت حق را لبیک گفت، در مسجد و حسینیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با حضور خانواده شهید، دانشجویان، استادان، کارکنان، اعضای هیات رئیسه و جمعی از مردم شهرضا برگزار شد.


در پایان این مراسم با حضور اعضای هیات رئیسه واحد شهرضا، خانواده شهید معلمی و جمعی از دانشجویان از تابلو دانشکده فنی و مهندسی که به نام ساختمان مهاجر الی الله شهید دکتر حاج عباس معلمی نام گذاری شده است پرده برداری شد.


دکتر عباس معلمی اوره درسال 1359 در تهران متولد و در سال 1387 بعنوان عضو هیات علمی به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در آمد وی دارای مدرک دکتری مکانیک بود و در سمت های مدیر گروه مهندسی برق، مهندسی مکانیک خودرو، مهندسی پزشکی، مدیر پژوهش و معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه شهرضا انجام وظیفه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته