دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شبکه یک برای روز قدس تدارک ویژه دید/ پخش مستندهایی با موضوع مقاومت و انتفاضه

شبکه یک سیما همزمان با روز جهانی قدس ویژه برنامه‌هایی را آماده پخش کرد.
کد خبر : 491298
781800_173.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی سیما، شبکه یک در آستانه روز جهانی قدس ویژه برنامه‌هایی را روی آنتن می‌برد. هر روز ساعت 8:15 مستندهایی با موضوع مقاومت مردم فلسطین و انتفاضه پخش خواهد شد. پنج شنبه مستند «مشکلات دختر فلسطینی» به پخش می‌رسد.


همچنین برنامه «گزارش هفتگی» پنج شنبه اول خرداد ساعت 16:15 بر موضوع روز قدس تمرکز خواهد داشت. جمعه 2 خرداد و همزمان با روز جهانی قدس ویژه برنامه زنده ای از ساعت 11 تا 12 و 13:20 تا قبل خبر ساعت 14 روی آنتن می رود.


همچنین بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی فردا ساعت 12 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر فیلم سینمایی «رادیو آبادان» جمعه حوالی ساعت 16:15 نمایش داده می شود. «رادیو آبادان» به کارگردانی حمیدرضا هنری ماجرای شهید غلامرضا رهبر، گزارشگر رادیو آبادان در روزهای آغازین محاصره شهر آبادان است که تصمیم می گیرد برای ماندن مردم در شهر، گزارش های ویژه بگیرد و این دستخوش ماجرای زندگی او درآن روزها می شود.


این فیلم روایت مقاومت مردم آبادان در روزهای آغاز جنگ تحمیلی و زندگی شهیدغلامرضا رهبر است. «رادیو آبادان» را علی کلیج تهیه کرده است و مرحوم محمد مطیع، شهروز دل افکار، علی سلیمانی، حمید هدایتی، نادر فلاح، محمدرضا علی اکبری، سعید مینا روش، بدرالسادات برنجانی، پانته‌آ مهدی‌نیا و پیام دهکردی در آن نقش آفرینی کرده اند.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته