دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1399 - 13:30

خبر اخراج کلیه پرسنل کلینیک حیات وحش پارک پردیسان تکذیب شد

سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تکذیب خبر اخراج پرسنل کلینیک حیات وحش پارک پردیسان و تعطیلی این مرکز اعلام کرد: این کلینیک جز لاینفک دفتر مدیریت و بیماری‌های حیات وحش بوده و با حضور دامپزشکان دفتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
کد خبر : 491277
176ecc1c-1f35-4d20-8e5d-5c2db140c526.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، روز گذشته خبری مبنی بر تعطیلی کلینیک حیات وحش پارک پردیسان در فضای مجازی منتشر شد.


براساس این خبر کلیه کارکنان این مرکز به‌دلیل عدم تأمین بودجه اخراج و قرار بر تعطیلی کلینیک تخصصی حیات وحش پارک طبیعت پردیسان است.


روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست یک روز پس از انتشار این خبر در واکنش به آن ضمن تکذیب تعطیلی این مرکز اعلام کرد: تعطیلی کلینیک و مرکز قرنطینه حیات وحش پارک پردیسان کذب محض است.


در ادامه این اطلاعیه آمده است:


کلینیک تخصصی حیات وحش جز لاینفک دفتر مدیریت و بیماری‌های حیات وحش بوده و با حضور دامپزشکان دفتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


با عنایت به این‌که سازمان حفاظت محیط زیست وظیفه باغ‌وحش‌داری ندارد بخشی که گونه‌های حیات وحش به مدت طولانی در آن نگهداری می‌شد تعطیل می‌شود.


گونه‌های قابل رهاسازی با هماهنگی استان‌ها رهاسازی شده و گونه‌هایی که امکان رها‌سازی آنها میسر نبود به مراکز نگهداری و یا باغ‌وحش‌ها واگذار می‌شود.


انتهای پیام/ 4105
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته