دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1394 - 14:52
در گفت‌وگو با آنا

تابش: تعامل دانشگاه آزاد با مجلس در دوران مدیریت دکتر میرزاده تخصصی‌تر شده است

محمدرضا تابش با تقدیر از تداوم ارتباط مثبت دانشگاه آزاد با مجلس، گفت: این ارتباط از زمان دکتر جاسبی بوده که بحمدالله ادامه یافته است. البته در دوران مدیریت دکتر میرزاده، این تعامل تخصصی‌تر نیز شده است.
کد خبر : 49127

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه آنا در نمایشگاه مطبوعات، درباره نامه اخیر نمایندگان مجلس در قدردانی از عملکرد دانشگاه آزاد اظهار کرد: این نامه نشان‌ می‌دهد که تعاملات دانشگاه آزاد با مجلس شورای اسلامی مثبت و خوب بوده است و رویه‌ای که از زمان دکتر جاسبی شکل گرفته بود، علی‌رغم همه سنگ‌اندازی‌ها و انتقادات، در دوران مدیریت دکتر میرزاده هم تداوم یافته است.


تابش تأکید کرد: البته در زمان دکتر میرزاده برخوردها با مجلس تخصصی‌تر شده است و ایشان طالب این هستند که از مجموع تخصص‌ها و ظرفیت‌های مجلس استفاده کنند و از آن طرف هم مجلس، خواهان استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد است.


وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو، درباره آرایش سیاسی اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات 94 و تشکیل شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: در هر صورت تحزب حرف اول را در انتخابات می‌زند که ما متأسفانه در این زمینه خلأ و ضعف فراوانی داریم.


تابش تأکید کرد: اگر بخواهیم مقوله تحزب را عملیاتی کنیم باید اقدامات گسترده‌ای را اعم از تغییر قوانین و سیاستگذاری‌های کلان انجام دهیم.


این نماینده مجلس ادامه داد: در خلأ احزاب، این جناح‌ها و گروه‌ها هستند که می‌توانند کارکردی شبیه به احزاب داشته باشند؛ چون احزاب برنامه دارند و با کادری ورزیده برای تصدی پست‌ها آماده هستند.


تابش در گفت‌وگو با آنا ادامه داد: در این شرایط، حرکت اخیر اصلاح‌طلبان بسیار شایسته و امیدوارکننده بود که به اجماع رسیدند و شورای عالی سیاستگذاری را بنا نهادند که در راس آن آقای دکتر عارف قرار گرفته است.


وی اضافه کرد: نفس همین حرکت بسیار مبارک است و باید مراقبت کنیم که اصلاح طلبان به یک لیست حداکثری مشترکی برسند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته