دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1399 - 09:07
حسینی شاهرودی در گفتگو با آنا:

اعلام انزجار گسترده مردم از غاصبان قدس شریف در فضای مجازی/ آزادی قدس از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با شیوع ویروس کرونا مردم با حضور گسترده در فضای مجازی انزجار و نفرت خود نسبت به غاصبان قدس شریف را فریاد می‌زنند.
کد خبر : 491212

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه روز قدس روز جهان اسلام است، اظهار کرد: این روز یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.


وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فلسطین و قدس جایگاه ویژه‌ای در ایران پیدا کرد و مردم فلسطین پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی برقرار کردند.


نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه مردم ایران خود را مکلف می‌دانند در حفظ آرمان‌های انقلاب که یکی از آنها آزادی قدس شریف است در میدان باشند و از غاصبان قدس اعلام انزجار کنند، گفت: مردم ایران با در هر شرایطی تمام توان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و اکنون هم به انحای مختلف نفرت خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل فریاد می‌زنند.


 


حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری در کشور 218 شهرستان برای حضور مردم در قالب تجمع مجوز دارند که این حضور خود نشانه مشت نمونه خرواری است که ایرانیان هنوز همان عرق را نسبت به قدس شریف است.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ممنوعیت حضور در خیابان‌ها برای شهرهایی که وضعیت بیماری کرونا در آنان هنوز سفید نشده، گفت: از چند روز قبل مردم با ایجاد هشتک‌های «آزادی قدس» و «محو رژیم کودک‌کش اسرائیل» حضور خود روز قدس را گرامی داشتند.


وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب شد فضای مجازی محل تجمع‌های مردمی باشد، تصریح کرد: برخی اشخاص به صورت گسترده پیام‌های ضد صهیونیست در فضای مجازی تولید می‌کنند و بقیه مردم برای این پیام‌ها یادداشت می‌گذارند و آنها را انتخاب می‌کنند و این روشی است برای اعلام نفرت مردم جهان و ایران از ویروس منحوس صهیونیست.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

برچسب ها: روز قدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته