دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1394 - 15:34

همکاری آموزشی پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با واحد مرودشت

نشست همکاری و تبادل نظر میان مدیران ارشد اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با رویکرد آموزشی و پژوهشی برگزار شد.
کد خبر : 49113

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رضا زارعی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این نشست با معرفی این واحد دانشگاهی و دانشکده علوم تربیتی به ارائه مطالبی درباره دستاوردها وعملکرد مثبت آن پرداخت.


دکتر محمد رضا صالحی زاده، رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه این واحد، نیز با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ دکتر سلوکی نژاد معاون پژوهش و فناوری واحد و همکاری شایسته زارعی-رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دکتر هاشم ولی پور- رئیس دانشکده علوم انسانی- گزارشی درباره فعالیت‌های انجام گرفته و تفاهم‌نامه‌های منعقده فی‌مابین این واحد دانشگاهی و سایر سازمانها در استان فارس ارایه کرد.


در ادامه این هم‌اندیشی دکتر ژاله رفاهی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، به معرفی این مرکز و خدمات آن پرداخت و درباره کارورزی دانشجویان کارشناسی ارشد مشاوره و روان‌شناسی پیشنهاد همکاری از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس را مطرح کرد.


مسئولان آموزش و پرورش بر آموزش نیروی انسانی متکی بر یافته های پژوهشی تاکید کردند و بزرگترین مشکل معلمان را عدم آگاهی از مسائل روان شناختی برشمردند و با توجه به کتب تالیف شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش، بر نقش دانشگاه در ساماندهی به این کتب تاکید کردند

همچنین دکتر نادره سهرابی، عضو هیات علمی گروه روان شناسی، زمینه ها و بستر های همکاری فی ما بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و اداره کل آموزش و پرورش را برشمرد.


دکتر تاج الدین دریکوند، مدیر مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحدمرودشت نیز به تشریح شرکتهای مستقر در مرکز رشد پرداخت و زمینه‌های همکاری هر یک از این شرکتها را با اداره کل آموزش و پرورش برشمرد.


دکتر هاشم ولی پور، رئیس دانشکده علوم انسانی در ادامه به معرفی دانشکده تحت مدیریت خود و رشته‌های مختلف آن پرداخت و بر اهمیت ارتباط دانشگاه با صنایع و سازمانهای مختلف تاکید کرد.


در این جلسه مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان فارس نیز با تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد واحد مرودشت و تمام مدیرانی که در تعالی این واحد دانشگاهی نقش داشته‌اند، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و یادآور شدند که برای تحکیم ارتباط آموزش و پرورش و دانشگاه، درباره آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش به ویژه آموزش ابتدایی به عنوان یک اولویت مهم تلاش کنند.


مسئولان آموزش و پرورش همچنین بر آموزش نیروی انسانی متکی بر یافته های پژوهشی تاکید کردند و بزرگترین مشکل معلمان را عدم آگاهی از مسائل روان شناختی برشمردند و با توجه به کتب تالیف شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش، بر نقش دانشگاه در ساماندهی به این کتب تاکید کردند.


در پایان قرار شد لیست توانمندی‌های استادان به انضمام نسخه اولیه تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس تهیه شود تا پس از انجام اصلاحات کارشناسانه به امضای این دو نهاد علمی استان برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته