دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1399 - 00:05
حجت‌الاسلام ذوالنور در گفتگو با آنا:

رژیم صهیونیستی بزرگترین دشمن بشریت است/ ایران همیشه حامی فلسطین و محور مقاومت می‌ماند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صهیونیسم بدترین دشمن بشریت و خطرناک‌تر از آپارتاید و نژاد پرستی است که حکومت‌ها باید مقابل آن بایستند.
کد خبر : 491093
201708101896482324.jpg

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس و اعلام انزجار به رژیم کودک‌کش صهیونیستی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و این بلیه‌ای که کشورهای مختلف را درگیر کرده، شاید به روش متفاوت‌تری صورت گیرد.


وی افزود: در کشورهایی که مشکل واگیر کرونا را ندارند ملت‌های مسلمان نقش و رسالت خود در اعلام تنفر از وجود و بقای رژیم صهیونیستی را ایفا می‌کنند.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه در ایران اسلامی هم شهرهایی که وضعیت سفید دارند یقیناً این مراسم را باشکوه برگزار می‌کنند، گفت: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر گرفتن سلامت این روز را برپا خواهند داشت. 


ذوالنور با تأکید براینکه نمایندگان مجلس یک طرح 16 ماده‌ای را برای مقابله با اقدامات صهیونیست تهیه و تصویب کردند، بیان کرد: در این طرح تحریم رژیم صهیونیستی و محکومیت اقدامات آنان را برای جلوگیری از رفتار خصمانه مد نظر قرار دادیم که با رأی قاطع نمایندگان و بدون مخالفت تصویب شد.


نماینده مردم قم خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز پشتوانه محکم فلسطین، انتفاضه و محور مقاومت بوده و برای این حمایت هزینه داده و خشم و غضب نظام سلطه و دیکتاتور قرن  یعنی آمریکا را به جان خریده تا از قدس و آرمان‌های فلسطین دفاع کند.


وی گفت: از امروز تا هر زمانی که نظام پایدار است این پشتیبانی ادامه خواهد داشت و درخواستمان از حکومت‌های مسلمان این است که فریب معامله قرن را نخورند و خیانت به آرمان‌های قدس و مردم فلسطین را ثبت نکنند.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز صهیونیسم بین‌الملل فقط تهدیدی برای قدس و نظام جمهوری اسلامی، عراق، لبنان، سوریه و اردن نیست، بلکه تمام کشورهای اسلامی و عنصر دین در دنیا با عنصر رژیم  مورد تهدید واقع شده است.


ذوالنور اضافه کرد: صهیونیسم بدترین دشمن بشریت و خطرناک‌تر از آپارتاید و نژاد پرستی است که حکومت‌ها باید مقابل آن بایستند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته