دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر: دشمن می‌خواهد نسل آینده ما را بی‌هویت کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر اظهار کرد: دشمن می‌خواهد نسل آینده ما را بی‌هویت کند و به همین دلیل یکی از جاهایی که خیلی برای آن برنامه‌ریزی کرده که آن جا را منحرف کند دانشگاه‌های ماست و ما باید هوشیار باشیم.
کد خبر : 49077

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرهنگ علی ملایی در دیدار با مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان و مسئولان بسیج دانشجویی استان و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر از دانشگاه به عنوان محلی برای تربیت جوانان و آینده‌سازان این مملکت یاد کرد و گفت: توجه به معنویت، اخلاق‌مداری، ترویج فرهنگ غنی اسلامی و فرهنگ تفکر بسیجی در دانشگاه ها زمینه‌ساز رشد علمی و فکری و هنری جوانان است.


ملایی از بسیج دانشجویی به عنوان بازویی برای اجرای برنامه‌های مختلف در دانشگاه از جمله برنامه‌های فرهنگی یاد کرد و افزود: بسیج دانشجویی و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه در زمینه‌های مختلف اعلام می‌دارد.


در ادامه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان با قدردانی و تشکر از زحمات و فعالیت‌های موسی رئیسی سرپرست دانشگاه در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و جهادی از جمله اردوهای جهادی گفت: تبیین و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و اسلامی از سوی دانشجویان بسیجی و کارمندان بسیجی در دانشگاه‌ها موجب گسترش فرهنگ ناب اسلامی و اخلاق‌مداری و فرهنگ‌سازی می‌شود.


سرهنگ میری تاکید کرد: اشاعه فرهنگ بسیجی که همان خدمت‌رسانی به مردم است از مهمترین وظایف بسیج کارمندی به شمار می‌رود که برای تحقق این امر باید تلاش بسیار کرد.


در این دیدار همچنین سرهنگ خیاط، از مسئولان بسیج دانشجویی استان، نیز با قدردانی از فعالیت های بسیج دانشجویی این دانشگاه افزود: در چند سال اخیر شاهد ساخت مدرسه و خانه در مناطق محروم شهرستان نیکشهر توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه بودیم و به جد باید به این دوستان خسته نباشید گفت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر نیز با توجه به بیانات امام خمینی(ره) که فرمودند«من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور کند چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام» همه ما باید یک بسیجی و با تفکر بسیجی باشیم.


موسی رئیسی از دانشگاه به عنوان محلی برای رشد علمی و فرهنگی دانشجویان یاد کرد و گفت: دانشجویان بسیجی جهادی در ایام تعطیلات تابستانی و دیگر ایام سال، با رفتن به نقاط محروم و روستایی و ساخت مدرسه و خانه در آن مناطق، جهاد واقعی را انجام می دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته